נתניהו התפרץ על מנדלבליט: תעשה מה שאני אומר

"לא קיבלתי תשובה, תעשה את מה שאני אומר. אני לא מבין את זה, זו התעקשות בירוקרטית שאין לה הסבר". כך ועוד התפרץ ראש הממשלה כלפי היועץ המשפטי לממשלה במהלך דיון קבינט הקורונה

קובי ברקת | פוליטי 14.2.2021 | 19:41

מנדלבליט ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך דיון קבינט הקורונה שהתקיים הערב (ראשון) התפרץ ראש הממשלה בנימין נתניהו על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בעקבות סירובו לדרישות הראשון להכין מספר אופציות של תקנות קורונה.

"זו עבודה פקידותית, אנא הכינו התייחסויות למצבים השונים", זעם נתניהו והסביר כי "אני מקדים תרופה למכה ואני אומר תכינו במקביל את האפשרויות השונות. אני מבקש לעבוד במקביל, אין סיבה שנעבוד בטור, זה מקשה על קבלת ההחלטות".

נתניהו הוסיף ותקף: "לא קיבלתי תשובה, תעשה את מה שאני אומר. אני לא מבין את זה, זו התעקשות בירוקרטית שאין לה הסבר".

גם בתום הדיון לא נקבעו תקנות חדשות ולא הוצע מתווה לחזרה ללימודים, אולם אושר מתווה תעופה חדש לפיו יאושרו מידי יום עד 2,000 כניסות לשדה התעופה. ובמקביל יוענקו סמכויות נוספות לפקחי נתב"ג על מנת שיוכלו לאכוף את ההנחיות החדשות. כל זאת לצד היערכות מיוחדת במשרד הבריאות וועדת החריגים לפניות הרבות שיותאמו למספר החדש, כמו גם היערכות של משרד הביטחון להפעיל את מלוניות הבידוד עבור השבים מחו"ל.

מוקדם יותר היום דווח, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש לבחון את אופציית המאסר לאלו הנכנסים לארץ ומסרבים להיכנס לבידוד כפי התקנות.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום