חכם שלום ממרר בבכי: אנשים הורגים את המשפחה שלהם | צפו

בדברים שנשא היום ראש הישיבה חכם שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה בהיכל ישיבת 'פורת יוסף', יצא ראש הישיבה נגד המסרבים להתחסן ואמר: אנשים הורגים את המשפחות שלהם | ת'היה ש'נת פ'ורים א'מיתית

אהרן מילר | חרדים 24.2.2021 | 22:41

הגר"ש כהן צילום: שלומי כהן, פלאש 90

ראש הישיבה חכם שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה דיבר היום (רביעי) בהיכל ישיבתו 'פורת יוסף' שבעיר העתיקה, נגד המסרבים להתחסן, בדבריו מרר ראש הישיבה בבכי ואמר: "אנשים הורגים את המשפחה שלהם".

בפתח דבריו הדגיש ראש הישיבה: "בא אצלי הפרופסור הכי גדול שמומחה בדבר הזה, כולם אומרים שהוא הכי גדול הכי מבין, שאלתי אותו את כל השאלות, נשים בהריון שואלים, זה שואל זה שואל, מה עושים עם כל אחד. על זה נאמר פסוק 'חסין קדוש ברוב טובך נהל עדתך', אתה רוצה שהחיסון יהיה קדוש, ברוב טובך נהל עדתך".

 

"לא יודע למה משתגעים אנשים, בר מינן, יש אדם שהרג את המשפחה שלו בגלל שהוא לא רוצה לחסן אותם, קיבלו את המחלה, לא יכלו לעזור להם אשתו והבת שלו" סיפר ראש הישיבה בכאב.

"מה זה כל אחד ואחד אומר אני חכם, אתה חכם אתה? גם אני נדקרתי ועשו לי חיסון... ברוך השם, צריך להודות להשם..." הוסיף ראש הישיבה, ותהה בהמשך דבריו: "איך זה שכל אחד שותק, אומרים זה לא טוב זה לא טוב, מה לא טוב?".

ראש הישיבה המשיך ודיבר בגודל מעלת ימי הפורים: "אמנם ימי הפורים נתנו לנו אבל זה יום גדול וקדוש, שהרב היה אומר שיום כיפורים הוא כמו פורים, יום פורים הוא יותר גדול מיום כיפורים. ביום הכיפורים אנחנו צמים, צמים לא אוכלים לא שותים לא כלום. ביום פורים להיפך. משתה ושמחה ותרקוד, אם קנית את הדרך שהפורים מראה לך, אשריך... זה יותר טוב מיום הכיפורים, אז אדם מתבונן על מעשיו, מתבונן על כל דבר ודבר, מפשפש במעשיו, הכל. מסכן מי שעושה בלי לפשפש אם המעשה שאני עושה הוא טוב או לא טוב".

"ת'היה ש'נת פ'ורים א'מיתית, והקדוש ברוך הוא יהיה בעזרנו שבאמת נדע כל טוב, רק פה האמת, רק התורה שלו אמת, רק החכמים שלו הם אמת, מה שהם אומרים לנו צריכים לעשות" סיים ראש הישיבה כשהוא נשנק בבכי.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום