נעצר חשוד בהשחתת רכב האדמו"ר ברחובות

תושב רחובות נעצר במהלך הלילה (מוצ"ש) בחשד להשחתת מספר רכבים בעיר, ביניהם רכבו של האדמו"ר מקרעטשניף, ראש העיר וחבר המועצה | בתיעוד שפורסם נראה החשוד מנקב את הצמיגים וחורץ בחפץ חד את דפנות הרכב

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 7.3.2021 | 09:20

החשוד כפי שתועד במצלמות צילום: מצלמות אבטחה

המשטרה עצרה הלילה (מוצ"ש) תושב רחובות, בחשד שעמד מאחורי השחתת הרכבים במהלך ליל שבת ברחובות, ביניהם גם את רכבו שלהאדמו"ר מקרעטשניף.

החשוד, שככל הנראה מעורער בנפשו, יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

כזכור, המשטרה פתחה אמש בחקירת האירועים בליל שבת בקריית קרעטשניף ברחובות. מספר תושבים שרכביהם ניזוקו בידי החשוד, הגישו תלונה בתחנת המשטרה בעיר. מהמשטרה נמסר כי "נסיבות האירוע נבדקות".

בתיעוד ממצלמות האבטחה שהגיע לידי 'כל רגע', נראה החשוד בהשחתה כשהוא מנקב את צמיגי הרכבים ואף חורץ אותם באמצעות חפץ חד. החשוד ביצע את המעשים ונמלט מהמקום תוך מספר דקות.

 

"בהמשך לדיווח מאמש על גרימת נזק וניקוב צמיגים למספר כלי רכב ברחובות", נמסר מהמשטרה, הלילה נעצר חשוד במעשים בן 59, תושב העיר. היום (ראשון; תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט".

כפי שדווח מוקדם יותר אתמול ב'כל רגע', עשרות רכבים בקריית קרעטשניף בעיר הושחתו בליל שבת קודש. הרכבים שצמיגיהם נוקבו, רוססו עם צלבי קרס ואתיות SS בשילוב הסיסמה "הסוף" – סיסמת הבחירות של ליברמן.

תושבי השכונה הזדעזעו לגלות כי גם רכבו של האדמו"ר מקרעטשניף, המשמש כנשיא ארגון החסד "לשבוע" המיטיב עם כל תושבי העיר ומחלק בבית החולים קפלן בעיר מזון ושתיה, רוסס אף הוא בצלב קרס וצמיגיו נוקבו. החשוד אף כתב עליו את המילה 'הסוף'.

גם רכביהם של חבר המועצה פנחס הומינר מאגודת ישראל ושל ראש העיר החרדי רחמים מלול נוקבו על ידי החשוד.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום