נתניהו ביקש להתארח בערוץ ונתקל בסירוב

לפי העיתונאי ינון מגל, ראש הממשלה נתניהו פנה הערב לשתי תוכניות בערוץ 12 במטרה להתראיין, אך בשתיהן קיבל סירוב ולבסוף הגיע לאילה חסון בערוץ 13 | דנה וייס מכחישה שנעשתה פנייה

יחיאל גלאי | תקשורת 13.3.2021 | 21:48

בנימין נתניהו צילום: צילומסך ערוץ 12

האם ראש הממשלה ביקש להתארח הערב בשתי תוכניות ב'ערוץ 12' וקיבל סירוב? העיתונאי ינון מגל פרסם הערב (מוצ"ש) בחשבון הטוויטר שלו כי מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקשו להתארח הערב בתוכנית 'פגוש את העיתונות' של רינה מצליח וכן ב'מהדורת השבת' בהגשת דנה ויס - אך לדברי מגל, מהערוץ סירבו לארחו.

לטענת מגל, לאחר הסירוב של 'ערוץ 12' ומצליח, נתניהו התארח לבסוף בתוכנית 'המטה המרכזי' ב'ערוץ 13' בהגשתה של איילה חסון.

מי שמיהרה להגיב על הציוץ של מגל היא המגישה והפרשנית דנה ויס, שהכחישה מכל וכל את הטענה אותה הציג מגל. "כרגיל פייק. לא סירבנו כי לא הייתה בכלל פניה כזו. שמחתי לעזור", כתבה וייס.

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לא ויתר והגיב לוייס: "הייתה פנייה ואתם סירבתם! גם אליך וגם לרינה מצליח! אתם חודשים מסרבים גם לראיין את אמיר אוחנה ואת יריב לוין, חס וחלילה הם עלולים לשכנע הרי!".

עוד ציין מגל, בהתייחסו לסיקור המוטה של 'ערוץ 12': "אגב, השר אמיר אוחנה מנסה כבר כחודשיים להתראיין אצל רינה מצליח ודנה ויס ב'ערוץ 12' ומקבל שלילי. טוב, פשוט ליברמן וסער היו צריכים להגיע לשם 600 פעם ולא נשאר מקום".

בהמשך הוסיף מגל: "בהתחלה ה"עיתולעים" אמרו: "למה ביבי לא מתראיין" כשהתראיין אמרו: "למה לא נכנסו בו יותר" אבל הערב התבררה האמת הפשוטה: רוצים לסתום לו את הפה לאן הם הגיעו מסרבים לראיין ראש ממשלה בושה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום