במהלך הלילה: צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועה

אמש נורתה רקטה אל עבר העיר באר שבע, זאת בזמן שראש הממשלה נתניהו הגיע לבקר במקום | בתגובה, תקף הלילה צה"ל מטרות צבאיות של חמאס ברצועה | צפו

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 24.3.2021 | 08:42

הפצצת מטרות חמאס צילום: צה"ל

מטוסי ומסוקי קרב של צה"ל תקפו הלילה (בין שלישי לרביעי) מטרות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. זאת בתגובה לירי הרקטה אמש לעבר העיר באר שבע, בשעה שראש הממשלה מבקר בעיר. בין המטרות שהותקפו, אתר לייצור אמצעי לחימה רקטיים ועמדה צבאית של ארגון חמאס.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר אמש". בצה"ל הוסיפו כי "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

 

כאמור, הירי התבצע בצל ביקור בחירות שקיים ראש הממשלה נתניהו בבאר שבע. יצוין, כי הפלסטינים ביצעו בעבר ירי רקטות הדרום בזמן ביקורים של נתניהו באזור. בעקבות הירי, נאלץ נתניהו לקטוע השידורים ברשתות החברתיות.

דובר צה"ל מסר כי "לפני זמן קצר, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה בשטח פתוח בלבד".

מלשכת שר הביטחון נמסר כי "בעקבות ירי הרקטה על הדרום, עצר שר הבטחון גנץ את ההמרצות הטלפוניות שקיים במטה המפלגה וערך התייעצות ביטחונית".

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, תקף את ראש הממשלה בעקבות הירי מעזה ואמר כי "חמאס צוחק על חולשת נתניהו". בנט כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ביבי חלש מול חמאס. הלוואי שנתניהו היה נלחם בחמאס כמו שהוא נלחם בי". "חמאס צוחק על חולשת נתניהו", הוסיף בנט, "ירו רקטת גראד ליד באר שבע בזמן שביבי ביקר שם".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום