סמוך לי-ם: פלסטיני פגע בלוחם מג"ב - ונמלט

נהג רכב פלסטיני, שלפי מידע מודיעיני החזיק ברשותו כלי נשק, לא שעה לדרישת לוחמי מג"ב לעצור, פגע באחד הלוחמים ונמלט לכיוון הכפר אלעיזריה מזרחית לירושלים | מצוד נרחב אחר הנהג

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 24.3.2021 | 11:44

לוחמי מג"ב, ארכיון צילום: פלאש 90

כוחות גדולים של משמר הגבול עורכים הבוקר (רביעי) סריקות אחר רכב פלסטיני, שנמלט לכפר אלעיזריה הנמצא מזרחית לירושלים, לאחר שפגע בלוחם מג"ב שנפצע באורח קל - במהלך פעילות מבצעית. הלוחם לא נזקק לטיפול רפואי. הלוחמים ביצעו ירי לעבר הרכב.

האירוע התרחש בעת שלוחמי משמר הגבול, סימנו לרכב לעצור, בעקבות מידי מודיעיני כל כלי נשק הנמצאים ברשותו של הנהג. אלא, שזה לא נענה לדרישת הלוחמים, האיץ ופגע בשוטר. כעת, מתנהלת פעילות מבצעית ומודיעינית מאומצת של כוחות מג"ב בכדי לעצור את החשוד שנמצא בבריחה.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות מידע מודיעיני על רכב ובתוכו אמצעי לחימה בלתי חוקיים, פעלו לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עד לאיתור הרכב החשוד, לפני פחות משעה בכניסה לכפר אלעיזריה שבגזרת עוטף ירושלים.

"לאחר שסימנו לחשוד לעצור", ציינו במשטרה, "ניגשו הלוחמים אל הנהג שעצר עם רכבו כשלפתע האיץ, פגע באחד הלוחמים והחל בבריחה לכיוון הכפר. לעבר הרכב הנמלט ירו הלוחמים מספר כדורים וכעת כוחות גדולים של מג"ב וצה"ל מבצעים סריקות באזור".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום