מתברר: רעיית ראש הממשלה הייתה בסכנת חיים

היום מתברר כי רעיית ראש הממשלה שאושפזה לפני כשבועיים עם דלקת בתוספתן, הייתה במצב קשה מאוד כשהובהלה לבית החולים ובנס חייה ניצלו

יחיאל גלאי | חדשות בארץ 25.3.2021 | 17:04

נתניהו מטמין פתק בכותל צילום: לשכת ראה"מ

לפני כשבועיים דווח כי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הובהלה לבית החולים לצורך טיפול רפואי בגלל שלא חשה בטוב. אז דווח, כי נמצא שהיא סובלת מדלקת בתוספתן, והיא עברה ניתוח שהוכתר בהצלחה. "הניתוח עבר בהצלחה ומצבה של הגב׳ נתניהו טוב והיא מתאוששת במחלקה הכירורגית", נמסר בהודעה יבשה מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

היום (חמישי) מתברר כי מצבה של שרה נתניהו היה קשה בהרבה ממה שדווח. בערוץ 7 דווח כי רעיית ראש הממשלה הובהלה לבית החולים במצב קשה מאוד וסכנה נשקפה לחייה. עוד דווח כי אם פינויה לבית החולים היה מתעכב במעט, ייתכן והמצב היה מסתיים אחרת.

אחיה של שרה נתניהו, הד"ר חגי בן ארצי, התארח באולפן ערוץ 7  אך סירב להתייחס לעצם הידיעה: "שרה ברוך השם מתאוששת", אמר. "היא הייתה במצב לא קל וזכתה לנס ולסיעתא דשמיא והתרפאה. התפללנו תפילות רבות וברוך השם היא במצב יותר טוב", הוסיף.

ביום שני האחרון הגיעו ראש הממשלה ורעייתו לכותל המערבי בין היתר כדי להודות על החלמתה של שרה.

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו כתבה: "בתפילה לניצחונו הגדול של בעלי, ראש הממשלה בנימין נתניהו. שהוא ניצחון למדינת ישראל, לארץ ישראל ולעם היהודי. שמור עלינו ממגפות ורפואה שלימה לחולי הקורונה ונחמה למשפחות שאיבדו את יקיריהן במגיפה הקשה".

"עבור משפחתי, בעלי, ושלוש ילדי יאיר יאיר ואבנר ולהחלמה מהירה ומלאה מהניתוח וחזרה לחיים, בעזרת השם, רפואה בריאות והצלחה גדולה", שרה הוסיפה לסיום, "והודיה גדולה לבורא עולם על ההחלמה מהניתוח".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום