בת המתנדב שנהרג עדיין במצב קשה: "מצפים לנס"

בבית החולים רמב"ם בחיפה מאושפזת עדיין במצב קשה נעמה הר כסף בת ה-17, בתו של הרב חיים הר כסף שנהרג אמש בתאונה הטראגית בכביש 6 | בנו כבן השנתיים, שנפצע בתאונה, שוחרר מבית החולים ומצבו טוב | בני המשפחה מבקשים להעתיר בתפילה עבור נעמה בת רויטל שרה

אבי גדלוביץ' | חרדים 31.3.2021 | 12:40

זירת התאונה צילום: דוברות מד"א

הלילה (בין שליש לרביעי) הובא למנוחות הרב חיים הר כסף ז"ל, מוותיקי מתנדבי ארגון 'הצלה' שנהרג אמש בתאונה הטראגית בכביש 6. בבית החולים רמב"ם בחיפה, עדיין מאושפזת בתו כבת ה-17, כשהיא מורדמת ומונשמת ומצבה מוגדר קשה. הבן כבן השנתיים, שנפצע גם הוא בתאונה, שוחרר מבית החולים במצב טוב.

בני המשפחה מיהרו מייד לאחר הקבורה לבית החולים לשהות לצד הבת הצעירה. "אנחנו מצפים לנס, מקווים שהיא תצא מזה", אומר אחד מבני המשפחה ששוחח עם 'כל רגע'. "המשפחה מרוסקת, אבל אנחנו אנשים חזקים."זה אסון בלתי נתפס. עכשיו רק מחכים שהבת תתאושש מהפציעה". שמה לתפילה: נעמה בת רויטל שרה

בינתיים, המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה הטראגית. בוחני תאונות של אגף התנועה הגיעו אמש לזירה מייד לאחר התאונה, בניסיון לאסוף ממצאים שיסייעו לחקירה. לפי הערכות, התאונה התרחשה כתוצאה מאיבוד שליטה על הרכב - מה שגרם להתנגשות בקיר המנהרה.

בהלוויה קורעת הלב שנערכה הלילה בבני ברק, ליוו המונים למנוחת עולמים את הרב כסף. בנו יצחק, הספיד את אביו בבכי קורע לב: "אבא היה תלמיד חכם עצום. אנשים לא הכירו אותו. כמה סמלי שהוא נפטר בחול המועד שאסור להספיד כפי שאבא לא רצה שיידעו כמה גדול הוא, כמה מעשים טובים הוא עשה.

"רק בערב פסח הוא נתן משלו בשביל יהודי שהיה חסר לו מצות. אנחנו לא מאמינים שאנחנו מלווים אותך. תהיה עלינו מליץ יושר. חינכת אותנו להיות חזקים ומוצלחים ונעשה הכול כמו שחינכת אותנו", הוסיף הבן.

האח, דניאל הר כסף, סיפר על אחיו: "היית עמוד השדרה של המשפחה וככה נזכור אותך לתמיד. מתגעגעים כבר ומתקשים להיפרד. כמה אנשים הצלת בחייך, אין ספור. יהודים נבחנים במקומות הקשים לכן נתמודד וניקח את זה לעילוי נשמתך. אני יודע שזה מה שהיית רוצה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום