מה קרה לחשבון הטוויטר של איתמר בן גביר?

על רקע הפיכתו לחבר כנסת לאחר 3 ניסיונות, נטען כי הרשת החברתית חסמה את יו"ר 'עוצמה יהודית', אך לאחר כמה רגעים, התברר כי זה לא מה שקרה | אז מה קרה? כל הפרטים

יאיר כלפה | פוליטי 6.4.2021 | 18:01

ח"כ איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitousi/Flash90

כשברקע השבעתו כחבר כנסת מין המניין, חשבון הטוויטר של יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר הראה היום (שלישי) כי הוא נחסם על ידי הרשת החברתית.

אלא שבתוך כמה דקות, בן-גביר עצמו צייץ מחשבון הטוויטר האישי שלו, וכתב: "אני כאן". מה שכנראה התרחש, הוא העובדה שחשבנו של בן-גביר צבר תאוצה ביממה האחרונה, ורשת טוויטר בודקת באופן אוטומטי חשבונות אלו בחשד לבוטים, אלא שיו"ר 'עוצמה יהודית' שכח להצהיר.

בתוך כך, אתמול טען ח"כ בן-גביר כי הוא אינו ממשיכו של הרב כהנא, הנחשב כקיצוני: "הרב כהנא היה אדם שכול כולו מסר למען מדינת ישראל. אני לא כל מה שהוא אמר, אני בא לעשות. אני לא ממשיך דרכו".

"אני חושב שעשו עוול גדול מאוד לתנועת 'כך'. אני רואה בכנסת את התנועות שמסתובבות - כמו 'בל"ד', אם היא מסתובבת כאן, אז תנועת 'כך' לא יכולה?", הוסיף בראיון ל'כאן 11'.

בנוסף, כהנא התייחס לדיווחים לפיהם מפלגת השלטון תפעל לכך שלא יעבור את אחוז החסימה: "אני מניח שאם אנחנו נלך לבחירות על הרקע, אנחנו לא נסיים עם 6 אלא עם 12 מנדטים".

בנוסף, הח"כ החדש מטעם 'הציונות הדתית' לא פסל את הטענה כי קיבל הצעה להיות שר: "אני לא מתייחס לדברים האלה. אני לא מתייחס מה הציעו ומה לא. אני אסיר תודה לנתניהו. יש לנו הכרת הטוב, אבל יש לי ביקורת עליו".

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום