לאחר שפורסם כי בקשה ממשפחות שכולות מאסון מירון תשפ"א לצלם עצמם מביעים תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו,ורעייתו שרה,  רבקה פאלוך - היועצת החרדית של נתניהו - הושעתה מתפקידה.

על פי הדיווח בחדשות 12, בלשכת ראש הממשלה הוחלט להשעות את פאלוך עד לבירור הדיווחים. משלכת נתניהו נמסר: "ראש הממשלה ורעייתו מעולם לא ביקשו שיצלמו עבורם סרטוני תמיכה, מאף גורם. כל דיווח אחר הוא בגדר הוצאת דיבה".

אחד מנציגי המשפחות השכולות סיפר לערוץ על בקשותיה של פאלוך: "'אולי תצלם סרטון לראש הממשלה ותגיד לו איזשהו משהו?' כאילו שאנחנו ננחם את רה"מ, במקום שיהיה הפוך. איך שהוא סיים את הסרטון, פאלוך אמרה: 'ואולי תגיד כמה דברים לשרה נתניהו על כל מה שעושים לה, תחזק את ידיה'. הייתי המום, אמרתי לה: למה רה"מ לא בא לנחם? גם לא קיבלנו טלפון להביע תנחומים. היא ענתה לי: 'אם ירים טלפון אליכם, הוא יצטרך להרים טלפון לכולם'".

רבקה פאלוך מסרה בתגובה: "לא התבקשתי על ידי רה"מ או מי מטעמו לפנות בבקשות למשפחות האבלות ולא פניתי בבקשה לסרטוני תמיכה".

בתוך כך, בקרב חלק מהמשפחות השכולות הביעו את זעמם על ראש הממשלה נתניהו ונשיא המדינה, ראובן ריבלין, שבחרו להתעלם מ-45 המשפחות השכולות ולא להגיע ולנחם: "אנחנו סוג ב' במדינה הזו. כל מוסד הנשיאות למה נועד? בין היתר לנחם משפחות שכולות, ריבלין התעלם, אנחנו אזרחים סוג ב'. נתניהו ברח מחשש שישמע ביקורת על התנהלותו".