בקרוב בוואטסאפ: התכתבות מ-4 מכשירים במקביל והודעות שנעלמות אחרי הקריאה

הפיצ'ר החדש שוואטסאפ עובדת עליו למעשה יאפשר לכם להתחבר לוואטסאפ שלכם, גם אם אין לכם סוללה בנייד • פיצ'ר חדש נוסף: הודעות נעלמות אחרי צפייה בהן; בנוסף, יהיה אפשר להפעיל שעון שבסופו השיחה כולה תיעלם

טכנולוגיה 3.6.2021 | 15:08

צילום: pixabay

מנכ"ל וואטסאפ, וויל קאת'קרט, אישר בשיחה עם WABeraInfo כי הם עובדים על האפשרות לחבר כמה מכשירים לחשבון אחד בו-זמנית. קאת'קרט אישר למעשה כי יהיה אפשר לסנכרן את החשבון שלכם לארבעה מכשירים שונים, ובעתיד תהיה גם תמיכה באייפדים.

נכון לעכשיו אפשרי לחבר את חשבון הוואטסאפ שלכם למכשיר אחד בעזרת מספר הטלפון שלכם, ובדרך-כלל תעשו את זה למכשיר החכם שלכם. גרסת הווב שאנחנו מכירים אינה מוגדרת כחיבור נוסף, שכן המכשיר המקורי שלכם חייב להיות מחובר לאינטרנט כדי לעבוד. הפיצ'ר החדש שוואטסאפ עובדת עליו למעשה יאפשר לכם להתחבר לוואטסאפ שלכם, גם אם אין לכם סוללה בנייד.

אחת המתחרות של וואטסאפ, טלגרם, כבר עושה את זה. אתם יכולים לסנכרן את ההודעות שלכם בכמה מכשירים, אם כי זה לא מוצפן מקצה לקצה. בשיחה, מארק צוקרברג, מנכל פייסבוק, ציין כי החברה תכניס פיצ'ר חדש נוסף - והוא הודעות נעלמות אחרי צפייה בהן. בנוסף, יהיה אפשר להפעיל שעון שבסופו השיחה כולה תיעלם.

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום