השרה זנדברג נפגשה עם שגריר ישראל בירדן: "חידוש היחסים זה הזדמנות"

השרה תמר זנדברג נפגשה עם שגריר ירדן בישראל: "הזדמנות גדולה ויוצאת דופן לחזק את הקשרים בין ישראל לירדן. נקדם שיתופי פעולה ונעמיק את שיתוף הפעולה האזורי בתחומי האקלים והסביבה, למען האינטרסים של שתי המדינות"

מדיני 12.1.2022 | 16:57

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, נפגשה היום (רביעי) לראשונה עם שגריר ירדן בישראל, רסאן אל-מג'אלי, בלשכתה שבירושלים. השניים שוחחו בנושא שיתופי פעולה אזוריים וחיזוק הקשרים בין המדינות, בתחומי הסביבה והאקלים.

השרה תמר זנדברג בירכה על מזכר ההבנות שנחתם בין ישראל לירדן. בפגישה אמרה השרה זנדברג כי יש לכך חשיבות רבה, הן מבחינת שיתוף הפעולה האזורי, והן בחלקו הגדול בהתמודדות עם משבר האקלים של שתי המדינות, באמצעות המעבר ההכרחי לאנרגיות מתחדשות.

בפגישה שוחחו השרה תמר זנדברג והשגריר אל-מג'אלי גם בנושא שיקום נהר הירדן. השרה תמר זנדברג אמרה כי המשרד להגנת הסביבה יפעל לשיקום והסרת הזיהום מנהר הירדן בצד הישראלי, תוך שיפור איכות וזרימת המים.

השגריר אל-מג'אלי והשרה תמר זנדברג סיכמו על עבודה משותפת בנושאי הסביבה והאקלים. זאת, בכדי לשפר את איכות הסביבה והחיים של התושבים בשתי המדינות, וכן של הפלסטינים בגדה המערבית.

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, מסרה בסיום הפגישה כי: "שמחתי להיפגש עם שגריר ירדן בישראל, רסאן אל-מג'אלי. זו הייתה פגישה חשובה בה שוחחנו על שיתופי פעולה בין המדינות בתחומי הסביבה והאקלים".

היא הוסיפה כי "חידוש היחסים בין ישראל לירדן מביא איתו הזדמנות גדולה ויוצאת דופן לחזק את הקשרים בין המדינות. נקדם שיתופי פעולה ונעמיק את שיתוף הפעולה האזורי בתחומי האקלים והסביבה, למען האינטרסים המשותפים של שתי המדינות".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום