מנהל המשמרת נדהם: סכום של 700 אלף ש"ח נמצא בתחנת הרכבת

בסיור שגרתי של דיילי תחנת הרכבת בכרמיאל הבחינו הדיילים במעטפה מונחת על ספסל באולם הנוסעים | הדיילים העבירו את המעטפה למנהל המשמרת שמצא בתוכה לתדהמתו מספר צ'קים המגיעים לסכום של 700 אלף שקלים

קובי ברקת | חדשות בארץ 28.3.2024 | 15:33

רכבת | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אמש (רביעי) בסיור שגרתי של דיילי תחנת הרכבת בכרמיאל הבחינו הדיילים במעטפה מונחת על ספסל באולם הנוסעים. הדיילים העבירו את המעטפה למנהל המשמרת שמצא בתוכה לתדהמתו מספר צ'קים המגיעים לסכום של 700 אלף שקלים. ברכבת ישראל פעלו לאיתור הנוסע באמצעות הפרטים המזהים, ולאחר זמן קצר הגיע הנוסע לאסוף את אבדתו היקרה.

 

הצ'יקים | צילום: רכבת ישראל

מבעלי האבדה נמסר: "אפילו עוד לא הספקנו לגלות שאיבדנו את המעטפה וכבר קיבלנו שיחת טלפון ממנהל התחנה שמצא אותה. אנחנו מאד מעריכים את המקצועיות והאנושיות של הדיילים שמצאו את האבדה, וכן את הזריזות שבה הכול נעשה.

ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבידות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים ובמקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ותל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום