ליברמן: "אין שיח שנאה וגזענות נגד חרדים"

אמש במהלך ראיון לחדשות 13 האשים יו"ר מפלגת העבודה חבר הכנסת עמיר פרץ את אביגדור ליברמן בהליכה לבחירות נוספות "לא מקיימים הבטחות בחירות דרך שנאה לכל עבר". ליברמן לא נשאר חייב ולגלגל על עמיר פרץ ובציוץ נוסף ומנותק הוא כתב: "אין שום שיח של שנאה וגזענות נגד החרדים בדיוק ההפך"

פוליטי 8.12.2019 | 16:26

ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חילופי האשמות בדרך לבחירות השלישיות נמשכים במלוא המרץ כשהפעם מגיע גם גיבוי מפתיע מיושב ראש מפלגת העבודה שיצא אמש (מוצ"ש) במתקפה כנגד יו"ר סיעת ישראל ביתנו. פרץ טען כי ליברמן האשם בבחירות.

בראיון לחדשות 13 אמר חבר הכנסת עמיר פרץ, כי "מי שאשם בבחירות זה אביגדור ליברמן כי הוא הכניס לתוך המערכת תרבות של שנאה מכל עבר". לדברי פרץ, "מביאים שנאה כלפי הערבים וכלפי החרדים".

פרץ הוסיף ותקף את ישראל ביתנו: "לא מקיימים הבטחות בחירות דרך שנאה לכל עבר. אביגדור ליברמן הוא האשם המרכזי שהולכים לבחירות כי היתה לנו אפשרות להקים ממשלת מיעוט וחבל שהיא הוחמצה".

בתגובה לטענות הקשות השיב לו חבר הכנסת ליברמן בציוץ ברשת הטוויטר: "אני מאוד מעריך את ח"כ עמיר פרץ וליבי איתו. אם התקפותיו עליי מסייעות לו למשוך תשומת לב ולחזור להיות רלוונטי, אני מוחל על כבודי ועומד לשירותו. אבל אני בספק אם זה יעזור למדינת ישראל ובספק אם בדרך הזו ניתן למנוע בחירות מיותרות".

פרץ מצידו השיב לליברמן בציוץ משלו: "אם ישראל חשובה לך הפסק את שיח הפסילה והשנאה שלך לפני שתפרוץ פה מלחמת אזרחים". לדבריו, "השנאה והגזענות שיצרת כלפי החרדים והערבים הן הסיבות שנגררנו לבחירות שלישיות".

ליברמן לא נותר חייב והשיב לו בציוץ מגוחח משהו: "לא מתאים לך להתקרנף גם כשהתחושה היא של מצוקה פוליטית. אין שום שיח של שנאה וגזענות נגד החרדים בדיוק ההפך. אני הראשון שאתנגד לפתיחת מרכולים בשבת בבני ברק ומתנגד בתוקף לסגירת מרכולים בשבת באשדוד. בעד היהדות אבל נגד כפייה דתית. חיה ותן לחיות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום