בני ברק: רגלה של כלה בת 19 נקטעה לאחר שעץ נפל עליה

כלה בת 19 נפצעה באורח קשה ורגלה נקטעה כתוצאה מעץ שקרס עליה בבית פרטי בבני ברק. חובשים העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לביה"ח תל השומר • שמה לתפילה: אורית בת אביבה

חדשות בארץ 22.9.2020 | 17:31

נפילת העץ בבני ברק צילום: הצלה ירקון

כלה צעירה כבת 19 שהתחתנה רק לפני כחודשיים, נפגעה באורח קשה ורגלה נקטעה, לאחר שנפגעה מקריסת עץ בחצר בית פרטי ברחוב הלוחמים בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבי"ח שיבא-תל השומר עם פגיעה קשה בגפיים התחתונות.

רחוב הלוחמים בעיר נחסם לתנועת כלי רכב. שוטרי משטרת ישראל במקום מכווינים את התנועה והחלו בחקירת נסיבות האירוע.

מדוברות מד"א נמסר, כי "בשעה 16:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על עץ שקרס על חצר בית ברחוב הלוחמים בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא-תל השומר לצעירה בת 19 במצב קשה עם חבלה קשה בגפיים התחתונות".

נפילת העץ בבני ברק // צילום: הצלה ירקון

חובש רפואת חירום במד"א מנחם אנגלנדר סיפר: "הייתי ברחוב עם משפחתי שלפתע שמעתי רעש מוזר וראיתי עץ שקרס לתוך חצר בית, תוך כדי דיווח למוקד מד"א רצתי למקום, שם ראיתי צעירה כבת 19 שכובה כשהיא בהכרה וסובלת מחבלה קשה מאוד ברגל, מייד התחלתי להעניק לה טיפול ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים ויחד עם כוחות נוספים של מד"א, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך המשך טיפול מתקדם לבי"ח כשמצבה מוגדר קשה."

ממשטרת ישראל נמסר, כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על קריסת עץ ברחוב הלוחמים בבני ברק . על-פי הדיווח העץ פגע בעוברת אורח והיא פונתה במצב קשה (ע"פ גורמי הרפואה) לבית החולים תל השומר. רחוב הלוחמים נחסם לתנועת כלי רכב. שוטרי משטרת ישראל במקום מכווינים את התנועה והחלו בחקירת נסיבות האירוע".

שמה לתפילה: אורית בת אביבה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום