במשך שעות; שריפת ענק בשכונה החרדית: עשרות נפגעו מהעשן

דרמה בשכונה החרדית בירושלים: במשך שעות פעלו הלילה כוחות כיבוי האש בשריפה שפרצה בחניון הממוקם תחת שורת בניינים ברחוב סורוצקין בבירה | מספר רב של אזרחים, פעוטות ומבוגרים נלכדו בבניין הבוער וחולצו ע"י כוחות ההצלה | עשרות תושבים נזקקו לטיפול רפואי

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 24.11.2020 | 07:34

השריפה בסורוצקין צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים

שריפת ענק פרצה הלילה במחסן הנמצא תחת בנין מגורים ברחוב סורוצקין בירושלים. במשך שעות פעלו כוחות כיבוי והצלה לחלץ את עשרות המשפחות שנלכדו בבניין. לפחות 30 בני אדם ששאפו עשן נזקקו לטיפול רפואי.

מכבאות והצלה נמסר כי 12 צוותי כיבוי וחילוץ מתחנות ירושלים פועלו בשריפה גדולה שפרצה בקומות התחתונות של קומפלקס בניינים ברחוב סורוצקין בשכונת רוממה, משם האש התפשטה למספר רכבים, מחסנים ודירות. כתוצאה מהאש החזקה והעשן הרב שנפלט מהשריפה, נלכדו בבניינים עשרות משפחות.

 

לוחמי האש מבצעים בשלב זה, חילוץ של הלכודים, במקביל לכיבוי השריפה המשמעותית, פינוי העשן הרב מן הבניינים, וסריקה אחר לכודים נוספים.

סגן טפסר אלי אדרי מפקד תחנת "האומה" שפיקד על הכוחות באירוע מסר מוקדם יותר: "החל מהשעה 4 בבוקר לערך, אנחנו פועלים באירוע מורכב של שריפה גדולה מאוד שפרצה בקומפלקס של שישה בניינים ברחוב סורוצקין ובעקבות כך, מספר רב של אזרחים עם תינוקות קטנים, ילדים ומבוגרים נלכדו בדירותיהם ע"י האש והעשן הכבדים שאפפו את הבניינים"

"כתוצאה מהאש החזקה", הוא הוסיף, "עלו בלהבות מספר רב של רכבים ובנוסף, עוד מחסנים וכמה דירות נפגעו. כרגע המאמץ העיקרי שלנו הוא לחלץ את כל הלכודים ולמנוע את פגיעת האש והעשן בכל הבניינים. לשם כך, לוחמי האש בחירוף נפש ואומץ רב, נכנסים אל תוך האש והעשן הכבד ומחלצים בזו אחר זו משפחות שנלכדו בבניינים במקביל לכיבוי השריפה"

 

השריפה בחניון\\תיעוד מבצעי מד"א

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום