בת 5 נפגעה מרכב בביתר עילית ופונתה לביה"ח

ילדה בת 5 נפגעה הערב מרכב בזמן שחצתה את הכביש בעיר ביתר עילית ופונתה לבית החולים במצב בינוני עם חבלות בראשה | העתירו בתפילות לרפואת תהילה בת שימריה שמרית

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 10.2.2021 | 20:42

ניידת טיפול נמרץ של מד"א צילום: ארגון הצלה

בתאונת דרכים שהתרחשה הערב (רביעי) בביתר עילית, נפגעה ילדה בת 5 ופונתה לבית החולים. האירוע התרחש ברחוב המגיד ממעזריטש בעיר סמוך לשעה 19:00 בערב. הילדה, שסובלת מחבלות בראשה מאושפזת בשעה זו ועוברת בדיקות רפואיות.

ממד"א נמסר כי בשעה 18:55 התקבל דיווח במוקד 101 של במרחב ירושלים על פעוטה בת 3 שככה"נ נפגעה מרכב ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עילית. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם פעוטה בת 3 במצב בינוני עם חבלת ראש", נמסר.

"כשהגענו לזירת התאונה", סיפרו שימי זונשיין ודודי קלפהולץ, מתנדבי 'צוות הצלה',"מצאנו ילדה כבת 3 שנפגעה מרכב פרטי בזמן שחצתה את הכביש. יחד עם צוות אט"ן של מד"א הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני".

"היא פונתה להמשך טיפול אל בית החולים הדסה עין כרם כשהיא סובלת מחבלת ראש, ומצבה מוגדר בינוני עד קשה", הוסיפו החובשים.

נועם סעדון, חובש איחוד הצלה הוסיף: "הילדה סובלת מחבלות ופציעות בראשה ובשלב זה מצבה מוגדר בינוני. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

מהמשפחה נמסר ל'כל רגע' כי הילדה ללא הכרה והציבור מתבקש לקרוע שערי שמים לרפואת תהילה בת שימריה שמרית בתוך שאר חולי ישראל.

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום