"איפה אבא?": הסרטון שלא מותיר עין יבשה

הילדה בת השנה שואלת איפה אבא, אבל אבא לא שם בשביל לתת לה חיבוק, אבא לא שם בשביל לתת לה לטיפה, כי אבא נפטר. אלמנת הרב אליהו מילצקי ז''ל זועקת לעזרה ואנחנו חייבים לתת לה את הכוח להמשיך, לתת לה כוח לגדל את הילדה, לתת לה כוח לגדל עוד ילד שאוטוטו ייוולד ללא אבא

בחדרי חרדים בשיתוף קופת העיר | חרדים 14.2.2021 | 07:07

יתומה בת שנה צילום: מתוך הסרטון

סרטון מצמרר מתפרסם היום. סרטון שגורם לדמעות פשוט לזלוג במורד הפנים, לזלוג ולזלוג ללא הרף, סרטון קורע לב, מצמרר, ובעצם מה לא. העיניים ממאנות להאמין ולעכל את המראות העצובים הללו, איך ילדה קטנה, רק בת שנה וכבר אין לה אבא.

עזרו ליתומה הקטנה ולאלמנה האומללה>>>

 

רק לפני כשבועיים נפטר האברך הצעיר הרב אליהו מילצקי ז''ל, הוא עבר אירוע לבבי בביתו. אל מול עיניהם הקרועות של אשתו רותי שתחי' ובתו הילדה בת השנה. משם הוא פונה במצב קשה מאוד לבית החולים שם כעבור מספר ימים השיב הוא את נשמתו ליוצרה.

סיפור קורע לב, אשה אלמנה צעירה שכבר אין לה בעל. היא בהריון, מצפה ללדת בקרוב ממש, אבל הילד יגדל לתוך עולם ללא הדבר הכי בסיסי, ללא אבא. אי אפשר אפילו לחשוב על הצער הזה, פשוט לא ניתן, כואב הלב.

וכל זה מלבד הילדה הקטנה בת השנה בלבד, שקמה בבוקר ושואלת "איפה אתה אבא", האמא, האלמנה לא יודעת מה להגיד לה, אבל התינוקת בשלה ממשיכה לומר מילים בשפתה שלה, "אבא, אבא". אבל אבא לא שם, אבא לא שם בשביל ללטף אותה, אבא לא שם בשביל לחבק אותה, אבא נפטר.

עזרו ליתומה הקטנה ולאלמנה האומללה>>>

סרטון קורע לב כזה עוד לא ראינו, הילדה הקטנה פשוט מחבקת את עלון ההתרמה למשפחה עליו מתנוסס דמותו של אביה, היא מקרבת את אביה אל פניה ומוזילה דמעה, כואב הלב לראות מחזה שכזה, אבל היא לא מבינה לאן אבא נעלם.

האלמנה הצעירה זועקת לעזרה, אין לה בעל, אין לה בית אין לה עבודה, היא חייבת אותנו, שנעזור לה, שניתן לה כח לגדל את התינוקת בת השנה, שניתן לה כוח לגדל את הילד שעוד מעט ייצא לאוויר העולם. אסור לנו להישאר אדישים אל מול בכייה של הילדה, "אבא, אבא".

עזרו ליתומה הקטנה ולאלמנה האומללה>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום