העיתונאי המסית נשבר: "אני פורש בשיא"

העיתונאי המסית מ'הארץ' אורי משגב, מצייץ שרשור מפתיע בפייסבוק בו הוא אומר כי כלו כוחותיו מלהתמודד עם שרון עידן והוא יורד מהנושא. "האמת שעייפתי מזה מעט ולכן אני פורש בשיא"

יחיאל גלאי | תקשורת 11.3.2021 | 09:19

אורי משגב צילום: פלאש90

עיתונאי 'הארץ' אורי משגב שדרך קבע מסית נגד חרדים ובשבוע החולף הצטרף לתחקיר השקרי של אולפן שישי ואילן לוקאץ' על ועדת החריגים, מצייץ שרשור מפתיע בטוויטר בו הוא דואב את אשר עשה לו כתב התעופה שרון עידן ואומר- איני יכול עוד.

תחילה כותב משגב כי מתוך 17 הציוצים האחרונים של הכתב שרון עידן, 14 עסקו בו ובאילן לוקאץ', חברו לתחקיר השקרי. משגב מנסה לעקוץ את עידן וכותב: "גילוי נאות: מעולם לא שמעתי עליו לפני זה, ולא באשמתו: אני צורך את המידע שלי מקריאה ולא מרדיו/טלוויזיה".

בצר לו כותב אורי משגב: "כרגע נראה שתאגיד השידור הציבורי מחזיק כתב במשרה מלאה לענייני לוקאץ' ומשגב. זה קצת מחמיא ובעיקר מביך. אובססיה. אני מניח שהסיבה העיקרית היא העובדה שעיתונאים וערוצים אחרים הרימו סיפור ענק שהסתובב לו מתחת לאף בתחום סיקורו, ושמדובר בכתב מהסוג שניזון מהממסד ותלוי ב"מקורות" מתוכו".

לטענת משגב, עידן חצה קווים אדום ונהג בחוסר קוליגאליות משווע כאשר חשף את פרצופו האמיתי: "אני כן חייב להגיד שאני 22 שנה בעיתונות, ראיתי הרבה דם רע ותחרות ועקיצות ועימותים, לפעמים גם לקחתי חלק פעיל, אבל למיטב זכרוני מעולם לא נחשפתי לחוסר קוליגיאליות מתמשך ומכוער כזה. זה הגיע לרמה שבאחד הציוצים שלו שרון העלה פפארצי שלי עובד בנתב"ג(!). יענו שיימינג לעמית למקצוע".

"האמת שעייפתי מזה מעט ולכן אני פורש בשיא", מפתיע משגב את עוקביו ומוסיף, "אני גם לא רוצה להיגרר לרמה הזאת ואין לי זמן לזה. שרון מוזמן להמשיך אם זה עושה לו טוב לקבל לייקים וריטוויטים מסמוטריץ' וריקלין וסג"ל, או הזמנות להופיע בפטריוטים. אני אמשיך לעשות את העבודה שלי איפה ואיך שאראה לנכון. טיסה נעימה".

משגב, שכנראה ספג מכה קשה מחשיפת האמת של שרון עידן, כותב: "למען הסר ספק כי אני רואה פה הרבה קשי תפיסה: אני עומד מאחורי כל מה שחשפנו בשבועיים האחרונים על ועדת חריגים וסגירת השמיים, גאה בזה בטירוף, מבין בדיוק למה זה מטריף את הביביסטים והחרדים וגם כתב אחד שעשו לו בית ספר במגרש שלו, ופורש אך רק מהמשך העיסוק בסחי הזה. לילה טוב".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום