16:36
גילי כהן: שר החוץ האמריקני רוביו מגיב לאמירה של סגן הנשיא ג'יי די ואנס על כך שהנשיא טראמפ מיואש מהתנהלותה של ישראל בלבנון: בשישי האחרון התחלנו מחדש את מנגנון הפיקוח. סנטקום יושבים עם הפיקודים בלבנון ובישראל, אנחנו יכולים לראות את התקריות בעצמנו. אתמול, שני חמושים מחיזבאללה בתוך רכב, ניגשו למחסום ישראלי וישראל פעלה. לפני שבוע, היה דיווח חדשותי לדוגמה על שני לבנונים שנהרגו על ידי ישראל. עכשיו אנחנו יכולים להגיד בעצמו שמדובר בשני חמושים שלא היו חלק מצבא לבנון וניגשו למחסום ישראלי.