בד"ה: ראש הקהל של החסידות הלך לעולמו

מחיפה מגיעה הבוקר הידיעה המעציבה על פטירתו של הרב החסיד ר' אהרן גנזלר ז"ל יו"ר הקהילה של חסידות סערט ויז'ניץ ומבכירי עסקני החסידות שהלך לעולמו בגיל 86. הלוויתו היום בצהריים בחיפה 

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 14.3.2022 | 10:28

הרה"ח ר' אהרן גנזלר ז"ל | צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

ברוך דיין האמת: הבוקר מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו של הרב החסיד רבי אהרן גנזלר ז"ל מחשובי החסידים וגדולי העסקנים בחצר חסידות סערט ויז'ניץ, לאחר שחלה ונחלש בשנים האחרונות והוא בן 86 בפטירתו. 

הרב גנזל ששימש כיו"ר ועד קהילת סערט-ויז'ניץ, היה מראשוני התלמידים של האדמו"ר בעל ה'מקור ברוך' מסערט ויז'ניץ זצ"ל שסידר אצלו קידושין בחתונה, וחסיד נאמן לאדמו"ר בעל ה'חכמת אליעזר' מסערט ויז'ניץ זצ"ל כמו כן נקשר לאדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א

היה עוסק בצרכי ציבור והכל בשקט, בלי רעש וצלצולים, הוא שימש כחבר מועצת העיר חיפה במשך שנים מטעם אגודת ישראל. וכן היה ראש הקהל של החסידות במשך עשרות שנים ופעל רבות למען הקהילה.  

השכיל לקיים קשרים ענפים ואישיים עם ראשי העיר לדורותיהם, אריה גוראל, עמרם מצנע, ויונה יהב. היה מגיע ללשכותיהם כמעט מידי יום ודורש את טובת הציבור החרדי בעיר האדומה. היה לו קשר אישי עם כל בעלי התפקידים בעיריית חיפה,  ובזכות זה בס"ד לנשיאות חן לסייע לכל יהודי.

מספר אחד התושבים ל'בחדרי חרדים': "ר' אהרן, היה מגיע עם ניירת לפקידים, ומבקש לסדר בעיה מורכבת כזו או אחרת. הוא היה חוזר לביתו ומיד הרים טלפון לאותו פקיד, האם זה כבר מסודר ?... הפקיד היה משתומם, הרב גנזלר הרי היית אצלי לפני עשר דקות ?.... הרב גנזלר היה משיב, נו, והרי כבר עשר דקות, עוד לא סידרת את זה ?.... וכך היה מצליח לעשות דברים שאיש לא הצליח.

המנוח אף עמד בראש מוסדות 'שערי תורה' בחיפה ובזכותו מאות ילדים עולים מרוסיה התחנכו על ברכי התורה והיראה. כשהוא עצמו הולך לבתי ילדים ומשכנע את ההורים העולים להכניס את ילדיהם לבית ספר תורני. 

לצד כל פעילותו השתתף בשיעורי תורה ברבים כל יום ומעולם פספס. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים, ובתו נכדים וצאצאים הממשיכים את דרכו. 

מסע הלוויה היום בשעה 13:15 בצהריים מבית המדרש הגדול סערט ויז'ניץ ברמת ויז'ניץ בחיפה לבית העלמין שדה יהושע בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום