הפיצרי'ם החדשים של וואטסאפ שהולכים לשנות את חייכם

שירות המסרים מבית מטא יאפשר תקשורת ב"קהילות" שיאגדו קבוצות ויאפשרו לאלפי משתמשים לשוחח|חידושים נוספים: המנהלים יוכלו למחוק הודעות בקבוצה ואפשרות לשיחה קולית לעד 32 משתמשים

קובי ברקת | טכנולוגיה 14.4.2022 | 22:12

אילוסטרציה | צילום: unsplash

בשורות טובות למשתמשי הוואטסאפ: וואטסאפ הודיעה על השקה של עדכון חדש שנועד להקל על העומס בקבוצות מרובות משתתפים ויגיע למשתמשים בשבועות הקרובים.העדכון החדש יאפשר לאנשים לחבר קבוצות נפרדות תחת מטרייה אחת ובמבנה שמתאים עבורם, כך מפרסם אתר 'וואלה'.

באמצעות הפיצ'ר החדש משתמשים יוכלו לקבל עדכונים שנשלחו לקהילה כולה, ולארגן בקלות קבוצות דיון קטנות יותר בנושאים ספציפיים. הקהילות יכללו גם כלים חדשים ומשמעותיים עבור המנהלים, כולל 'הודעות הכרזה' שיישלחו לכל חברי הקהילה, ושליטה באילו קבוצות יכללו בה או לא.

וזה לא רק זה: וואטסאפ הודיעה כי בעדכון שיגיע בשבועות הקרובים היא תשיק את הפיצ'ר "תגובות אימוג'י", הפיצ'ר יאפשר להגיב במהירות באמצעות סימון אימוג'י ליד ההודעה, בלי להציף את הצ'אט בהודעות חדשות. מדובר בתכונה שקיימת כבר כמה שנים באינסטגרם ובמסנג'ר, שגם הן בבעלותה של פייסבוק, לצד פלטפורמות מתחרות אחרות.

כמו כן, מנהלי קבוצות יקבלו כוח גדול יותר, ויוכלו להסיר הודעות שגויות או בעייתיות מהשיחה עבור כל החברים. בנוסף, לראשונה (וכמו בטלגרם) וואטסאפ תאפשר לכם לשלוח קבצים במשקל של עד 2 -גיגה-בייט.

ואם היה לכם חסר - עבור הפעמים בהן שיחת טלפון עדיפה על הודעות צ'אט, פיצ'ר נוסף שיגיע הוא האפשרות לשיחה קולית לעד 32 משתמשים בלחיצה אחת, עם עיצוב חדש לחלוטין.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום