רה"מ נתניהו בוחן אפשרות לשריין בעשירייה הראשונה ברשימת הליכוד את השר לשעבר משה כחלון, השר גדעון סער, ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס (רשת ב)
גירעון של מיליארדים בעקבות היבוא הישראלי
הלמ"ס: יצוא הסחורות מישראל במרץ 2022, הסתכם ב-17.1 מיליארד ש"ח. יבוא הסחורות הסתכם ב-29.0 מיליארד ש"ח. הגירעון המסחרי בסחר בסחורות הסתכם ב-11.9 מיליארד ש"ח
יצוא הסחורות (למעט יהלומים) מישראל במרץ 2022, הסתכם ב-17.1 מיליארד ש"ח. בהתחשב ביצוא הסחורות בחודשי ינואר-מרץ, מדובר בעלייה של 2.0% בחישוב שנתי. כך עולה מנתונים שפרסמה היום (רביעי) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
מהנתונים עולה גם כי מסך יצוא הסחורות, היצוא לארצות אירופה היווה 39%, היצוא לארצות אמריקה 28%, היצוא לארצות אסיה 25% ו-8% הנותרים ליתר ארצות העולם.
כמו כן, יבוא הסחורות במרץ (למעט יהלומים) הסתכם ב-29.0 מיליארד ש"ח. בהתחשב ביבוא הסחורות בחודשי ינואר-מרץ, מדובר בעלייה של 4.9% בחישוב שנתי.
על פי הלמ"ס, 48% מהיבוא היה מארצות אירופה, 26% מארצות אסיה, 10% מארצות אמריקה, ו-16% הנותרים מקבוצת יתר ארצות העולם.
הגירעון המסחרי בסחר בסחורות (ללא יהלומים) הסתכם ב-11.9 מיליארד ש"ח.
