בקרוב תוכלו לפתוח את הוואטסאפ שלכם במספר מכשירים שונים

וואטסאפ צפויה לשדרג באופן ניכר את פיצ’ר 'המכשירים המקושרים' ולאפשר לראשונה לחבר יותר ממכשיר סלולרי אחד לאותו חשבון באפליקציה | בגרסה הנוכחית מתאפשר למשתמשים להתחבר לחשבון שלהם מעד 4 מכשירים שונים, כמו מחשב, טאבלט או דפדפן, אך לא ממכשיר סלולרי נוסף

חזקי ניימן | טכנולוגיה 2.5.2022 | 12:10

וואטסאפ | צילום: unsplash

מפתחים מהאתר WABetaInfo מצאו בגרסת הבטא של אפליקציית וואטסאפ אזכור לתכונה שתאפשר למשתמשים לעבוד עם חשבון אחד במספר מכשירים ניידים, כך הובא במדור 'נקסטר' של N12.

על פי צילום המסך שהתקבל בגרסת הבטא של האפליקצייה, מתוכננת תכונה חדשה "רישום מכשיר כמלווה" בסעיף "מכשירים משויכים". המשמעות היא שאחד הטלפונים מתחת לחשבון המשתמש יהיה הראשי, והשאר יהיו משויכים לאותו חשבון וואטסאפ. כדי לחבר טלפון שני כמלווה, תצטרכו לפתוח בו את האפליקציה, להציג קוד QR על המסך ולסרוק אותו מהמכשיר הראשי. לאחר מכן, הודעות במכשירים יסונכרנו, אפילו עם הצפנה מקצה לקצה.

כרגע, חיבור מכשירים נוספים לחשבונות וואטסאפ כבר זמין, אבל אפשר להוסיף מכשיר רק בגרסת הווב, כאשר המכשיר בסמארטפון נשאר העיקרי. היכולת לחבר סמארטפונים או טאבלטים התגלתה בגרסת הבטא של לקוחות וואטסאפ באנדרואיד, ועדיין לא בטוח שתכונה דומה תהיה זמינה עבור iOS. מטא, בעלת השירות, לא הגיבה בנושא.

חידוש נוסף הוא האפשרות לשיחות אודיו מרובות משתתפים, הצוות שמאחורי התוכנה החל להפיץ תכונה חדשה למשתמשים. מדובר על אחד החידושים שהוכרזו בין היתר בשבוע שעבר. במהלך ההכרזה, היו דיווחים כי תכונות יהפכו לזמינות בשבועות הקרובים. ועכשיו, אחד מהם הופיע בגרסה היציבה של אפליקציית וואטסאפ לנייד; מספר מוגבר של משתתפים בשיחת שמע.

כעת למשתמשים יש אפשרות לבצע שיחות שמע בקבוצות של עד 32 משתתפים - המגבלה גדלה פי ארבעה. בנוסף, לדברי המפתחים, הודות לממשק החדש, ביצוע שיחות שמע הפך לקלה יותר מצ'אט. לשם כך, וואטסאפ משנה את האופן שבו משתתפי השיחה מופיעים על המסך.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום