אב לתשעה ילדים הלך לעולמו בגיל 43

טרגדיה בקהילת חב"ד בטורונטו: ר' מנדל פלוטקין, הלך לעולמו בשבת לאחר שלקה בליבו ואושפז בטיפול נמרץ במשך כמה ימים. בן 43 היה בפטירתו בהותירו אחריו את אלמנתו עם 9 ילדים בביתם וכן את שני הוריו  

יענקי פרבר | ברוך דיין האמת 9.5.2022 | 09:56

ר' מנדל פלוטקין ז"ל | צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה בקהילה החרדית בטורונטו: הרה"ח ר' מנחם מנדל פלוטקין ז"ל, אב לתשעה ילדים, הלך לעולמו בגיל 43 בלבד, לאחר שאושפז בטיפול נמרץ בשבוע האחרון.

הוא שימש כמשגיח בישיבות חב"ד בטורונטו שבקנדה במשך שנים רבות. כדי לסייע למשפחות נזקקות, מורים ומלמדים במצב סוציו אקונומי נמוך, הוא פתח חנות מכולת שמציעה מוצרים במחירים זולים. לדאבון לב הוא לקה בליבו בשבוע שעבר ואושפז בטיפול נמרץ, רבים ברחבי העולם קראו תהילים וקיבלו על עצמם קבלות טובות להחלמתו, אך למרבה צערם של משפחתו ומכריו הוא נפטר בבוקר יום השבת.

המנוח ז"ל הוא בנם של הרב מאיר ושרה לאה פלוטקין שיחי' מחשובי חסידי חב"ד. הוא היה חסיד למופת והיה פעיל בהפצת תורת החסידות, הוראות הרבי מלובביץ' זי"ע ובעל חסד גדול. בביתו השקט והצנוע הוא סייע למאות משפחות באתגרים הכלכליים שלהם, לצד המכולת שאותה ניהל.

הוא הותיר אחריו את אלמנתו גולדי תחי' ותשעה ילדים הי"ו: נחום בן ה-18, ישראליק בן ה-16, שיינא בת ה-14, לוי יצחק בן ה-12, יוסף בן ה-10, חיה מושקא בת ה-8, שניאור זלמן בן ה-6, פייגא ציפורה בת ה-3 ורלקה בת השנה. וכן את שני הוריו, חמש אחיות ושלושה אחים.

הלווייתו התקיימה אתמול (ראשון) בבורו פארק, מבית החיים שומרי הדת, ועברה דרך 770 - מרכז חב"ד העולמי.

תהי נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום