איומים על חייו של פרויקטור ההילולא במירון

המשטרה העלתה לדרגה 4 את רמת האיום על הפרויקטור צביקי טסלר, בשל איומים על חייו. למשטרה הגיע מידע על כוונת גורמים חרדים קיצוניים לפגוע בו בשל השינויים שביצע במירון

ישראל לפקוביץ | חדשות בארץ 12.5.2022 | 14:07

הכנות במירון לקראת לג' בעומר | צילום: דוד כהן, פלאש 90

פרויקטור מירון, צביקי טסלר, מוגדר במשטרה בתקופה האחרונה כמאוים ברמה 4 בשל איומים על חייו. כך דיווח לירן לוי באתר Ynet. על פי הדיווח, במשטרה הבחינו בהסתה בקרב גורמים קיצוניים, שמתנגדים לשינויים שמבצע הפרויקטור במירון, שנה בלבד לאחר האסון שגבה את חייהם של 45 בני אדם.

טסלר, שמונה לתפקיד הפרויקטור לאחר האסון, נדרש להכין את ההר השנה, תוך הצבת מגבלות. הוחלט על הגבלת קהל בהר, כניסה מוגבלת באמצעות כרטיסים, הדלקה אחת, ביטול חלוקת המזון על ההר והריקודים שיוגבלו.

על פי הדיווח ב-Ynet. צעדים אלה הכעיסו גורמים קיצוניים. למשטרה הגיע מידע מודיעיני בדבר כוונות לפגוע בו, בשל סירובם לקבל את השינויים שביצע הפרויקטור השנה. הם אף איימו לפרוץ בכוח אל ההר בזמן האירוע. בדיון שנערך במשטרה הוחלט להגדיר את רמת האיום עליו 4 מתוך 6.

בתחילת השבוע אמר טסלר בריאיון לאולפן ynet כי הוא עדיין לא רגוע לקראת ההילולה. "אני בהחלט פועל כל הזמן כדי לסגור את הפערים, כך שנגיע להילולה מוכנים בצורה הבטוחה ביותר".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום