ארגון טראמפ מוכר את מלון וושינגטון לקבוצת משקיעים ממיאמי

מלון בוושינגטון הבירה המנוהל על ידי החברה המשפחתית של דונלד טראמפ, בה אירח פוליטיקאים בעת כהונתו כנשיא, נמכרה על ידי משפחתו לקרן משקיעים ממיאמי

יענקי פרבר | חדשות בעולם 12.5.2022 | 16:05

מגדלי טראמפ: אילוסטרציה | צילום: pexels

ארגון טראמפ מוכר את מלון וושינגטון המפורסם לקבוצת משקיעים ממיאמי. ארגון טראמפ אמר אמש (רביעי) כי השלים את מכירת - השכרה ארוכת טווח של מלון טראמפ אינטרנשיונל לחברת CGI Merchant Group ממיאמי עבור "מחיר שיא" לחדר. מקורות המקורבים לעסקה שדרשו אנונימיות בעסקה הפרטית, אמרו לסוכנות הידיעות AP כי המחיר עמד על 375 מיליון דולר, מה שהעניק לעסק משפחת טראמפ רווח של אולי 100 מיליון דולר.

הבעלים החדשים מתכננים להסיר את השם טראמפ מהחזית ולמתג מחדש את המלון לוולדורף אסטוריה. עובדים נראו מסירים את השילוט מהמלון ביום רביעי בלילה. סוכנות הידיעות AP דיווחה מוקדם יותר השנה על המכירה הצפויה, מתווכים, בעלים ויועצים של בתי מלון רבים לא ציפו שהמלון בן 263 החדרים בהמשך הרחוב מהבית הלבן יקבל מחיר כה גבוה. המלון הפסיד יותר מ-70 מיליון דולר במהלך ארבע שנות כהונתו של טראמפ.

המלון היווה אבן שואבת ללוביסטים, דיפלומטים ואחרים שביקשו למצוא חן בעיני הנשיא. הדמוקרטים טענו כי זה פוגע במוניטין של הנשיאות, מעמיד את האינטרס הפיננסי שלו מול האינטרס הציבורי ואולי עבר על החוק.

כמה תביעות משפטיות שערערו על חוזה השכירות לא צלחו. המלון הוא בניין הדואר הישן לשעבר, והוא עדיין בבעלות רשמית של הממשלה הפדרלית. ארגון טראמפ זכה במכרז לתקן את הבניין ולנהל אותו כמלון, בתמורה לתשלום סכום שנתי לממשלה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום