השכן של בנט: "השופטים קמו והתעצבנו"

שכנו של ראש הממשלה הגיב לביקורת החריפה בבית המשפט העליון על התנהלות המדינה בנוגע לשיפוץ בביתו של בנט ברעננה: "מודה לבג"צ שהם הבינו שהמדינה עבדה עליהם". הוא מספר על בעיה הלכתית שממנה הוא סובל: "מחויב לחלל את השבת באיזה היתר שלא כזה מסתדר"

מאיר שלם | חדשות בארץ 19.5.2022 | 17:36

מחוץ לביתו של בנט | צילום: צילום מסך

בית המשפט העליון ביקר אתמול (רביעי) בחריפות את הנהלות המדינה בעניין השיפוץ סביב ביתו הפרטי של ראש הממשלה בנט ברעננה. אחד השכנים מספר על הדיון.

אריה טויל, שכנו של בנט, סיפר ל'חדשות 13': "אני ממש מודה לבג"צ שהם הבינו שהמדינה עבדה עליהם. אני הייתי שם בדיון, ראיתי איך השופטים קמו והתעצבנו. שמעתי את אחד השופטים שואל את המדינה איפה האישורים, ולא היה לה מה להגיד להם".

"אחרי שרוב העבודות הגדולות הסתיימו, העבודות הנקודתיות עדיין ממשיכות. יש לנו את הבעיה של כניסה ויציאה, בעיות של אורחים, משלוחים שלא יכולים להיכנס למתחם. אנחנו חיים בתוך כלא".

הוא מספר על בעיה הלכתית שקיימת בעקבות השיפוצים, "אבל גם יש לי בעיה הלכתית בשבת, השער צריך להיפתח ולהיסגר בצורה חשמלית, ואני מחויב לחלל את השבת באיזה מין היתר שלא כזה מסתדר".

"זה לא חיים נורמליים, זה לא קיים. יש לנו מאות של מצלמות אלינו, יש מצלמות שטוענים קצת יותר לבתים ויש לנו רחפנים שעפים מעלינו. אז אין באמת פרטיות", סיכם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום