פגע וברח, נתפס - התחייב להתפלל במניין וניצל

סיפור מופלא על בחור צעיר שהרג אדם בתאונת דרכים ובמשפט קיבל רק קנס כספי בגלל שקיבל על עצמו במסירות נפש להתפלל במניין שלוש פעמים בימים | הסיפור המלא

משה ויסברג | חרדים 24.5.2022 | 21:22

אילוסטרציה | צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

סיפור שסופר היום בקהילתו של הגאון הצדיק רבי גמליאל רבינוביץ בירושלים, וכך סיפר אחד התלמידים: הייתי נוכח לסיפור כואב של חבר שלא עלינו עשה תאונה לא נעימה שבגללה קיפח חיים של יהודי ל"ע.

והרי ידוע שהרשויות מאוד אגרסיביות במשפט בעיקר של תאונות פגע וברח, זה לא משנה עם ברח בגלל פחד או כל דבר שיכול לקרות לבן אדם בכל אופן בחור צעיר שהחיים לפניו, בחיל ורעדה פגשתי את חברי והצעתי לו לעלות לקבל עצה וברכה ממורי ורבי הרב גמליאל רבינוביץ  במה להתחזק והלוואי שיזכה להקלה בעונש הצפוי.

הפגשתי בינו לבין הרב ביום הפורים יום מסוגל הוא לישועות גדולות, בכניסתו לקודש פנימה שאל ר' גמליאל מה הסיפור, ובנוסף שאל הרב האם מקפיד אתה להתפלל במניין שלושה פעמים ביום, ענה הבחור: לא כל כך, אמר לו הרב כך אם תקפיד להתפלל 3 תפילות במניין במסירות נפש אני גוזר שתצא לחרות.

בו במקום, קיבל על עצמו הבחור שיקפיד להתפלל במניין, עבר חודשיים, הגיע המשפט הבחור חוץ מקנס כספי יצא זכאי לחלוטין במשפט באורח נס, וסיים המספר: "ראו מה כוחה של תפילה בציבור".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום