היסטורי: זו הסגולה המיוחדת שנוספה עקב מצוקת מעוכבי הזיווג

התרגשות לקראת מעמד התפילה האדיר  של 'רינה של תורה' בציון החזון אי"ש ביום ער"ח סיון. בהוראת גדולי ישראל יתקיים במעמד סדר הסרת עין הרע • לפני העמוד יעברו הגאונים הגדולים רבי שרגא שטיינמן ורבי בנימין פינקל שליט"א

כל רגע בשיתוף רינה של תורה | חרדים | תוכן שיווקי 25.5.2022 | 10:00

רינה של תורה | צילום: דוד זר ואלי קובין

התרגשות בקרב מעוכבי הזיווג, לקראת מעמד התפילה האדיר של רינה של תורה, שיתקיים בציון מרן החזו"א ביום המסוגל ערב ראש סיון. את מעמד התפילה יובילו הגאונים הגדולים רבי שרגא שטיינמן ורבי בנימין פינקל שליט"א. סדר התפילה יערך על פי הסדר שייסד עבור רינה של תורה, מרן שר התורה זיע"א.

לשליחת שמות למעמד הגדול ולתיקון העין הרב לחצו כאן>>>

באופן נדיר והיסטורי, ובהכרעת גדולי ישראל נוכח צרתם של ישראל וציפייתם לישועה, יתווסף למעמד המיוחד גם סדר סגולה ותחינה להסרת עין הרע המונע ישועה ומעורר קטרוג ומעכב בשידוכים ח"ו, המעמד יתקיים בציון הגדול של רשכבה"ג מרן בעל האיילת השחר זיע"א.

במכתב מרגש שכתב הגאון הגדול ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן לקראת המעמד הוא כתב: "ער"ח סיון הבעל"ט, באשר שאלתם, ידוע כי מרן החזו"א רומם רוחם של בני הישיבות וקומם עולה של תורה בארץ ישראל. ועתה בערב ראש חודש סיון שהוא זמן מסוגל ועת רצון לתפילה על הצאצאים, טוב ויפה שיתפללו לומדי רינה של תורה על ציונו שתעמוד זכותו לתומכים בעמלי התורה שיזכו הם ולדיהם למתיקות התורה וכן לזיווג ילדיהם" ומוסיף הגאון הגדול רה"י שליט"א: "כפי שידוע החזון איש זללה"ה השתדל רבות בעצמו לזיווגן של בני ובנות ישראל, ודבר שפעל בו בחייו יהיה מליץ יושר בגנזי מרומים. וגם יעתירו בתפילה על קברו של אבי מורי זללה"ה על תומכי רינה של תורה שלא ינזקו מעין הרע וכיוצא בזה ויצליחו בחינוך ילדיהם לתורה ויזווגם בקרוב"

לקראת המעמד הגדול נערכים ברינה של תורה לקבלת אלפי השמות ולהזכרת כל שם ושם בפרטות ותפילה ובקשה מיוחדת להחיש ישועה ולהסיר כל המעכבים מן הטובה.

לשליחת שמות למעמד הגדול ולתיקון העין הרב לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום