השטר המופלא לחינוך ילדים שמרעיש את המגזר

בערב ראש חודש סיוון יגיע עמוד התפילה שבדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי לשאת תפילה מרטיטה בציון הגאון מווילנא • שיאו של המעמד יהיה בשעת חתימת שטרות הנחת שיבטיחו לכם נחת מהילדים • כל הפרטים

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 25.5.2022 | 12:00

הגר"ש גלאי בוילנא | צילום: באדיבות המצלם

המונים רבים כבר שיגרו את שמותיהם ושמות צאצאיהם לקראת תפילתו המרטיטה של עמוד התפילה שבדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א אשר יגיע בערב ראש חודש סיוון לשאת תפילה מעומק ליבו הטהור בציון הקדוש בווילנא לישועת האלפים שיושיטו ממש בימים אלה עזרה וסיוע שיש בו ממש לרבבות משפחות קשות יום הנמצאות על סך משבר כלכלי. רבבות משפחות שמתקשות להביא אוכל לילדיהן.

לחצו כאן לזכות בשטר הנדיר>>>

אך לא רבים הם האנשים אשר יזכו שעמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי יעמוד שם בסמוך לציון הקדוש בווילנא ויחתום על "שטר הנחת" שעתיד לגזור לכם נחת מהילדים, שעתיד להתקיים בהם מילותיו המאוחרות של השל"ה הקדוש שיהיו בעלי תורה, מארי מקרא, מארי משנה ומארי מידות תרומיות.

שטר כזה עוד לא היה וזה לגמרי ההזדמנות שלכם לזכות בזה. אם לא די בעצם חתימתו של מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי במהלך תפילתו המרטיטה בווילנא אזי תזכו אתם ממש לקבל את השטר המופלא מידיו הקדושות מיד עם שובו ארצה לאחר המסע המרטיט לווילנא.

הרי כיום אלפים סובלים מקושי החינוך, המונים מתקשים בחינוך ילדיהם, הקושי הוא נורא, הדמעות של ההורים נשפך כמים, אך ממש כעת אתם יכולים לעשות לזה סוף, ממש כעת אתם יכולים להיות רגועים שהנה סוף סוף תגיעו אל המנוחה ואל הנחלה, סוף סוף ילדיכם ילכו בדרך היישר והרצוי לפניו יתברך שמו.

לא נותר לנו עוד הרבה זמן, ממש בעוד ימים ספורים זה יקרה. עמוד התפילה מרן רבי שמעון גלאי יקח את ספריו וימריא למסע מטלטל לקבר הגר"א בווילנא, מעמד תפילה שכזה טרם היה, ומעמד תפילה כזה אסור לכם לפספס. פשוט אסור. עשו ממש כעת את הצעד הפשוט הזה ותזכו לישועות כבירות ולנחת מהילדים, לשטר הנחת שיבטיח לכם אך ורק נחת, יגזור לכם שילדיכם יצעדו בדרך היישר. הקליקו כאן ועכשיו והבטיחו שאתם תהיו חלק מהתפילה הזו. למענכם - למען נפש ילדיכם.

לחצו כאן לזכות בשטר הנדיר>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום