התחפשו לחרדים ושדדו בית בזמן שמשפחה הייתה בבית הכנסת

גנבים פרצו למשפחה חרדית במיאמי - פלורידה, בשעה שבני המשפחה היו בבית הכנסת במהלך השבת. הגנבים התלבשו כחרדים כדי לנסות להשתלב בשכונה, וכך לא לתפוס תשומת לב. הם נמלטו מהבית עם מזוודות שנגנבו מהבית מלאות בחפצים מהבית

יענקי פרבר | חדשות בעולם 26.5.2022 | 14:21

הגנבים בתוך הבית | צילום: ABC צילום מסך רשת

גנבים פרצו לבית של משפחה חרדית במיאמי פלורידה בארה"ב, בזמן שהמשפחה הייתה בבית הכנסת. הגנבים התחפשו לחרדים בניסיון למעט בתשומת לב באזור. "עליתי למעלה לחדר של אמא שלי, וזה נראה כאילו סופת טורנדו פגעה בו", אמר בנה בן ה-12 של המשפחה, שהתקשר מיד למשטרה כשהגיע לבית וראה את הנזק. "הכול הוצא על הרצפה ומהמיטה". כך דווחה רשת ABC המקומית.

הגנבים היו לבושים בלבוש יהודי חסידי שלכאורה יעזור להם להשתלב בזמן שהם פרצו לבית. הגנבים נצפו בצילומי מצלמות האבטחה של הבית. "נלקחו הרבה דברים, שעונים, תכשיטים", אמר הקורבן, שביקש לא להזדהות בשמו. המשטרה מסרה כי הגנבים יצאו עם שעונים בשווי 300,000 דולר, תכשיטים וכ-25-30 תיקי מעצבים, אפילו העמיסו את הסחורה הגנובה למזוודות השייכות לקורבנות לפני שיצאו מהבית.

בתיעוד נראים הגנבים, לבושים כיהודים חרדים מתקרבים לבית במרכז מיאמי ביץ' בשבת האחרונה. הם צלצלו בפעמון, אבל איש לא היה בבית. לאחר מכן הם הצליחו להיכנס לתוך הבית. בסרטון נראה אחד הגנבים מדבר בטלפון של המשפחה בזמן שהוא מוציא את המזוודות מהבית, מלא עד אפס מקום עם חפצי המשפחה.

"זה נורא שרוב הפריטים לא ניתנים להחלפה זה דבר נורא שאף אחד לא צריך לעבור", אמרה האמא לתקשורת המקומית. היא סיפרה שנגנבו בין 25 ל-30 תיקי מעצבים, ולדבריה, הגנבים ידעו בדיוק לאן ללכת. "הם הלכו ישר לחדר שלנו והיו תשע דקות בבית", אמרה "הם לקחו לי את המזוודות. אחד מהם יצא אפילו עם הארנק שלי". ההורים סיפרו כי הם עזבו את ניו יורק לפני שנה בגלל הפשע שמשתולל שם, ולבסוף גילו כי הפשע נמצא גם במיאמי.

משטרת מיאמי ביץ' מסרה כי הם עובדים מסביב לשעון במטרה לפתור את המקרה הזה. "אנחנו בטוחים שמישהו שם יזהה אותם", אמר מפקד המשטרה. הפורצים עדיין לא נתפסו ומשטרת מיאמי ביץ' מפצירה בכל מי שיש לו מידע על הפשע או שחושב שהם מזהים את הפושעים בסרטון ליצור קשר עם המשטרה.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום