הכירו: המשרד הישראלי שעורך פטנטים למיקרוסופט וסמסונג

גאווה ישראלית: הכירו את קבוצת ארליך אשר הפכה למעצמה עולמית בתחום עריכת פטנטים וקניין רוחני לחברות • בנוסף, כך תגנו על הרעיון המקורי שלכם ברמה המקצועית ביותר

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 19.6.2022 | 17:26

סמסונג העולמית | צילום: unsplash

בשנת 1995 החליט ד"ר ארליך לגייס צוות רב-תחומי של מומחים בעלי שם עולמי במטרה לייסד בישראל משרד לעריכת פטנטים מהשורה הראשונה בעולם. כיום מונה המשרד למעלה מ- 150 עובדים ובכללם עורכי פטנטים, עורכי דין, מדענים ויועצים טכניים ומומחים נוספים בעלי שם בתחומם.

מראשית דרכו, חתר משרד ארליך & פנסטר למצוינות. כך הוא ביסס המשרד את מעמדו כאחד ממשרדי עורכי הפטנטים הגדולים והמובילים בישראל.

"המשרד הינו הבחירה המועדפת של חברות בינלאומיות מובילות", משתפים אותנו מהחברה. "מבין החברות הרבות ניתן למצוא את מיקרוסופט, איי.בי.אם, סמסונג, וואווי, מונסנטו, פלסאון, פלייטק וכן אוניברסיטאות ומוסדות רפואה ומחקר ידועי שם, לרבות "ידע" (החברה למחקר ופיתוח של מכון ויצמן למדע), "יישום" (החברה לפיתוח המחקר של האוניברסיטה העברית), מוסד הטכניון למחקר ופיתוח וכן מיזמים משותפים שהוקמו על ידי גופים מובילים בארץ ובחו"ל, אינספור חברות הזנק מקומיות ובינלאומיות, חוקרים מן השורה הראשונה בתחומם, מפתחים וממציאים בארץ ובחו"ל, חלקם אף חתני פרס נובל וזוכי פרס וולף".

יש לציין כי בנוסף לזה, בין לקוחות ארליך & פנסטר נמנים גם עורכי פטנטים מאירופה ומהמזרח הרחוק, השוכרים את שירותי המשרד כדי להגיש בקשות לאומיות לרישום או תביעה בגין הפרה של קניין רוחני בישראל ובארצות הברית.

המשרד מיצב את עצמו כבחירה הטובה ביותר בתחום, הודות למחויבותו הבלתי מתפשרת לאיכות ולשירות ולמומחיותו הנרחבת בטכנולוגיה ומדע. עם השנים, המשרד צבר לקוחות ישראלים ובינלאומיים רבים המובילים בתחומם, להם מעניק המשרד שירותי ייעוץ, ליווי ורישום זכויות קניין רוחני, תוך חתירה בלתי מתפשרת למצוינות ולשירות מותאם אישית.

צוות המשרד כולל את מיטב אנשי המקצוע בתחום, כולם בעלי ידע וניסיון מרשימים בקשת רחבה של תחומים טכנולוגיים ומדעיים מתחומי שיפוט שונים. שירותי המשרד כוללים את כל הנושאים הנוגעים לקניין הרוחני, לרבות פטנטים, סימני מסחר, עיצובים, זכויות מטפחים, סודות מסחריים, זכויות יוצרים כמו גם תמיכה בליטיגציה ובדיקת נאותות.

כמשרד עורכי הפטנטים המוביל בישראל, המוניטין הרב של ארליך & פנסטר נבנה על הניסיון הנרחב של המשרד ובפעילותו הבינלאומית, על הידע הטכנולוגי והמדעי המקיף והקשרים המקצועיים ההדוקים שפיתח עם משרדים עמיתים במדינות נוספות – גם הם מובילים בתחומם. כמו כן, הסינרגיה העמוקה של המשרד עם יתר החברות בקבוצת ארליך, מאפשרת  לו לספק ייצוג רב-תחומי מקיף, לרבות שירותי ליטיגציה גלובליים של משרד עורכי הדין ארליך, נויבואר ומלצר (EN&M) והמומחיות של חברת  IPTrade במסחור נכסי קניין רוחני בזירה הבינלאומית.

יש לכם פטנט בפיתוח? צרו עמנו קשר. עם ארליך & פנסטר הרעיונות שלכם מוגנים ומוערכים, אתם יכולים להיות בטוחים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום