מהלך דרמטי בהכנסת אורחים ברשב"י

בהנהלת הכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב פרלמוטר והרב קרליבך נערכים לקראת הגרלת הענק שתיערך בסוף החודש במסגרתו יוגרלו פרסים יקרי ערך, ובהם: רכב מנהלים יוקרתי • מדובר בזכות נדירה להיות שותפים להחזקת המקום הקדוש, יחד עם סיכוי ממשי לזכות בפרסים יקרי ערך

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 20.6.2022 | 08:27

ציון הרשב"י | צילום: David Cohen/Flash90

ממש בימים אלה נערכים בהיערכות אחרונה לקראת סגירת מוקדי הגרלת הענק של הכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב פרלמוטר והרב קרליבך זאת לקראת סוף חודש סיוון אז מוקדי הההגרלה ייסגרו באופן רשמי. כעת, כשבועיים בלבד לפני מועד סגירת המוקדים מתריעים בהנהלת הכנסת האורחים כי כדאי להזדרז ולהצטרף בכדי שחלילה לא תפספסו את הזכות המופלאה.

לחצו כאן והצטרפו להגרלה הענקית>>>

במשך השנה כולה, יום יום ושעה שעה, רבבות המתפללים הפוקדים את ציון קודשו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, זוכים לקבלת פנים חמה, כזו שגורמת להם לאנחת רווחה רגע לפני שהם נכנסים להעתיר בתפילה ובתחנונים בציון המקודש. ללא ספק, אין אדם שלא מכיר את הכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב פרלמוטר והרב קרליבך, מקום אשר פתוח בכל יום מימות השנה, מקום אשר מעולם לא אמר ליהודי "לא".

במשך שנים רבות המקום הפך לאבן שואבת, המוני המתפללים נוהגים להגיע למתחם הכנסת האורחים שם הם משביעים את רבעונם ונחים קמעא בטרם הם ישפכו שיח בחצר המלך. המקום אשר ימשיך לפעול גם במהלך השנה הקרובה זקוק לנו בכדי שהוא יוכל להמשיך במלאכת הקודש.

רבים מספרים על סיפורי מופת וישועה לאחר שהם פתחו את כיסם ואת ליבם למען מטרה חשובה זו. והרי זו לא סתם צדקה, זו צדקה מהודרת שמאכילה רבבות אנשים, נשים וטף בכל יום מימות השנה אשר מגיעים להשתטח על ציון קודשו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

בהכנסת אורחים רשב"י יערכו הגרלת ענק בקרב כל אותם אלה שיירתמו למען המשך קיום הפעילות המבורכת. בהגרלה חסרת התקדים ניתן למצוא במקום הראשון רכב מנהלים יוקרתי מחברת "ניסן" סנטרה 2022. בנוסף יוגרלו פרסי ענק, כמו לדוגמא: 20,000 שקל לקניות ברשת "יש חסד", כרטיס אשראי טעון באלפי שקלים, צימר לשבת בצפון, אלפי שקלים לקנייה ברשת "הצורפים" ועוד פרסים שווי ערך שאסור לכם לפספס.

בהנהלת הכנסת אורחים רשב"י מתריעים כי כדאי להמונים להצטרף ממש בימים אלה ולרכוש כרטיס בהגרלת הענק בכדי שחלילה לא תפספסו את הזכות ההיסטורית להיות חלק במפעל כביר זה כמו גם להיות חלק מאלה שאולי יזכו בעוד כשבועיים בהגרלת הענק.

לחצו כאן והצטרפו להגרלה הענקית>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום