אברך בירושלים קרס לנגד עיני אשתו והילדים

"הרה"ג עבר אירוע מוחי והתקף לב חמור והגיע עד שערי מוות ממש ונחלש מאוד עקב כך" • סיפורה של משפחה מירושלים שהגיעה למצב בלתי אפשרי כפי שמגוללת האם המתמודדת

כל רגע בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 20.6.2022 | 12:00

אמבולנס ברחובות ירושלים | צילום: Hadas Parush/Flash90

שלום, כותבת לכם מתוך בית החולים בלומה פרידמן, בעלי אהרון מוטל על מיטת בית החולים מספר שבועות. אני מתקשה להיזכר ביום הזה בו הוא נכנס הביתה מתפילת שחרית וצנח לעיני על הרצפה, נס היה שעוד לא יצאתי למקום העבודה, מהר מאוד התברר שהוא בהתקף לב.

לסיוע עבור המשפחה הקליקו כאן>>>

הדרך לצינתור לא עברה דרך המחלקה הוא הובהל במיטת האמבלונס ישירות לחדר צינתור אני פגשתי אותו בחדר טיפול נמרץ מורדם ומונשם.

תוך זמן קצר התברר כי הצינתור לא הצליח והוא ייאלץ להיתמך עוד כמה ימים בהרדמה והנשמה, אבל אך שעות בודדות חלפו והתברר כי אהרון עבר גם אירוע מוחי מקרה שעשוי להיות תוצאה של הרדמה והנשמה אבל עכשיו הדרך לניתוח לב פתוח סלולה.

החשש היה גדול אבל לצידו הייתה תקווה גדולה שאולי עכשיו הוא יוכל להתאושש ולהשתקם.

 אבל למגינת לב העדכונים מחדר ניתוח היו קשים ולאחר מספר שעות הוא יצא משם כאשר הניתוח מוגדר כזה שהצליח חלקית. 

בימים בהם אני שוהה פה הזמן לחתונת ביתי הולכים וקרבים, היא עם הילדים בבית, אני נעדרת מהעבודה ימים ולא רק שאני לא יכולה לצאת איתה לבחור שמלת כלה, אפילו כסף לתת לה ללכת בעצמה לבחור שמלה אין לי.

15 ילדים בלעה"ר מחכים בבית משוועים רק לאבא שישאר בחיים וילווה אותם לחופה.

וכלה אחת שלא יודעת איך תצעד לחופה כאשר שמלה כלה איננה באופק.

אני פונה אליכם, תסייעו לי תנו לי כפי שידכם משגת שאוכל לכל הפחות לתת כסף לביתי הכלה שתוכל להיערך ליום הגדול שלה, שנוכל להתכונן לחתונה גם מתוך מיטת בית החולים."

מצבה הקשה של המשפחה הגיע אל מעונם של גדולי ישראל הרב הגאון הגדול רבי עזריאל אויערבך שליט"א בתחנונים של קריאת קודש. ואליו מצטרפים, הגאון הגדול רבי משה ברנדסדורפר שליט”א רב ‘היכל הוראה’ מגדולי מורי ההוראה,  ומורנו הרב הגאון רבי חיים דוד פריימן שליט"א רב ומו"צ העדה החרדית.

"הנה הרה"ג עבר אירוע מוחי והתקף לב חמור והגיע עד שערי מוות ממש ונחלש מאוד עקב כך וקשה לו להשגת הוצאות הגדולות המוטלות להוצאות הרפואה והוצאות הנישואים וכלכלת ביתו וזקוק מאוד לתמיכות הגונות לתמכו ולסעדו לבל ימוט ח"ו.

ע"כ מצוה רבה היא לעמוד לימונו ולעזר לו בשעת דחקו.. ונאמן הוא בעל הרחמים לשלם כגמולו הטוב לכל אילו שירימו תרומת קודש לדבר חשוב וגדול זה וזכות המצוה בוודאי תגן עליהם להתברך בבריות גופא ונהורא מעליא בזרע של חייא וקיימא וימלא ה' כל משאלות לבכם לטובה ולברכה"

לסיוע עבור המשפחה הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום