חידוש מרענן: אתר יד שנייה למגזר החרדי

אתר 'תרי זוזי' המביא לפתחו עשרות אלפי גולשים, עובר בימים אלו מתיחת פנים ומעמיד עצמו כאלטרנטיבה החרדית לאתר יד 2 המוכר, עם מגוון תחומים המותאמים לחרדים,  ביניהם אזור מיוחד לגמ"חים וקטוגריית מסירת חפצים • היזם צבי כהן, בעלי האתר: "אנחנו מעניקים כאן מענה לצורך גובר מאוד במגזר"

כל רגע בשיתוף תרי זוזי | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 20.6.2022 | 15:07

אתר תרי זוזי | צילום: יח"צ

מהפכת המסחר החרדית: אתר הלוחות לציבור החרדי "תרי זוזי", אשר מציע עשרות אלפי מודעות לוח בכל תחום אפשרי, עובר בימים אלו מקצה שיפורים ושדרוגים על מנת להנגיש את מגוון הקטגוריות באתר.

ההתאמה למגזר החרדי באה לידי ביטוי ראשית כל בסינון המדיה והתאמת התכנים לציבור שומר התורה והמצוות וכן בקטגוריות ייחודיות שיוצרו במיוחד עבור החברה החרדית, כגון לוח גמ"חים, דירות לשבת, מסירת חפצים ועוד.

"המודל שלנו הוא אתר יד שתיים", אומר היזם צבי כהן, מבעלי "תרי זוזי", "מה שהביא להקמת האתר החדש היא התובנה שגם לציבור החרדי מגיע אתר כמו יד שתיים, אך עם תכנים ראויים, מפוקחים ומבוקרים".

כאן הוא מספק כמה היבטים נוספים וחשובים בנושא. "בנוסף לזה, אנשים אוהבים לעשות עסקים עם מישהו שהם מכירים, שהם מרגישים קרובים אליו. במובן הזה יצרנו מעין קהילה דיגיטלית לביצוע עסקאות ברשת באמצעות הפלטפורמה הייחודית שלנו". עוד מוסיף כי "הקטגוריה של מסירת חפצים ורהיטים גם היא מבוקשת ביותר, שכן משפחה שמסיימת להשתמש נניח בספה ומחליטה לרכוש חדשה, תשמח לדעת שבמקום שהספה הישנה תושלך לפח האשפה, היא תשמש משפחה חרדית אחרת".

באתר תרי זוזי הושקעו משאבים רבים על מנת להנגיש את הגלישה בו ונערכים שינויי התאמה על פי הצרכים הבולטים ביותר במגזר החרדי, על מנת לספק חווית גלישה נעימה ויעילה.

"הציבור החרדי גדל בשנים האחרונות וחלקו הגדול אף הפך להיות צרכן רשת, כך שהצורך באתר מסחרי המותאם למגזר החרדי הוא גדול מאוד ואנחנו שמחים להעניק את המענה המקיף ביותר בתחום זה". אומר לסיום.

לחצו כאן וגלשו במרכז הסחר החרדי ברשת>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום