גם מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ

הסתדרות המורים ממשיכה את העיצומים וגם מחר יום חמישי לא יתקיימו לימודים בכל הארץ | המזכ"לית יפה בן-דויד: "מסתבר שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא למורים ולגננות"

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 22.6.2022 | 19:27

כיתה/בית ספר | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מחר, חמישי 23.6.22 לא יתקיימו לימודים בכל הארץ בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.

הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר ושבה וקוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, לא להמתין ליום ראשון, אלא להיכנס למשא ומתן רציני כבר מחר.

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד טוענת: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. היום אנחנו רואים שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא לעובדות ועובדי ההוראה שנושאים על כתפיהם את מערכת החינוך.
במעשיו אלה מחריף האוצר את המשבר במערכת חינוך ומאיץ את נטישת עובדות ועובדי ההוראה. האוצר משדר לציבור ולעובדי ההוראה שאין צורך בעובדות ועובדי הוראה מקצועיים שיהיו אחראים על חינוך דור העתיד של ישראל".

עוד הוסיפה: "אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכלית המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר מחר".

בהסתדרות המורים אומרים כי נציגיהם מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומקווים שביום חמישי שר האוצר ינחה את פקידי האוצר להגיע סופסוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. נזכיר כי הסתדרות המורים מנהלת מו"מ עם פקידי האוצר ונציגי משרד החינוך כבר מחודש ינואר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום