מקרה מרגש בבני ברק: "בדיוק שבוע וסגרנו שידוך"

"עוד שנה שכולם טסים על רכבת החיים ואני על הרציף ממתין", עדות מצמררת של מעוכב שידוך לקראת יום ההילולא הגדול והמסוגל בעמוקה

כל רגע בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 22.6.2022 | 17:04

טבעת נישואין | צילום: unsplash

סיפור מרגש מסתובב בציבור החרדי, עכשיו ימים ספורים לפני ההילולא בעמוקה.

כפי שהובאו במכתב אותנטי של יוסף, רווק בן 27 מבני ברק:

"מאז ששלושת אחי הצעירים נישאו החגים בחיק המשפחה הפכו עבורי לרצף אירועי מבוכה. הסיטואציה הזו חוזרת על עצמה בכל חג כשאחי מתארחים עם ילדיהם הקטנים ואני יושב בשולחן החג לבד..

כולם מנסים לשמור על אווירה טובה, אבל האוויר בחדר חנוק, עוד שנה יוסי יושב בדד ומקשיב מהצד לחכמתיהם של האחיינים המתוקים, עוד שנה שכולם טסים על רכבת החיים ואני על הרציף ממתין.

כשהתקרב חג הפסח הרגשתי שאני לא מסוגל עוד להיות בבית בתוך המבוכה וההרגשה הדפוקה של הבדידות בתוך ההמולה. חיפשתי לעצמי מקום להתנדב בדיור בקהילה עם אוכלוסייה מוגבלת ולערוך איתם את הסדר.

 הרגשתי שאני לא יעמוד עוד פעם במבטי הרחמים של האחים ובעיניים המצועפות של אמא.

לזכות בשטר השידוכים הקליקו כאן>>>

במהלך ימי חול המועד נתקלתי במודעה של וועד הרבנים על התפילה בעמוקה ועל שטר השידוכים, החלטתי שאני עושה עוד מעשה קטן שאולי הפעם יפתח לי את האוצר אחרי עשרות שידוכים שכבר נפלו בזה אחר זה וסגולות למיניהן.

התפשטה בי מן הרגשה נסתרת שהפעם האוצר טמון פה.

 מיד תרמתי  180 כפול 12 חודשים כפי שהוצע עבור קניית השטר וחשבתי לעצמי בכסף שאני תורם לוועד הרבנים הם יסייעו לעוד יתומים להיכנס לחופה והקב"ה ישמח אותי ואני גם אזכה להכנס לחופה עוד השנה.

ביום ל"ג בעומר הגיע שליח שהחזיק בידו את שטר השידוכים ואני תליתי אותו בחדרי מצרף עוד תפילה על יוסף בן יוכבד שושנה לזיווג הגון.

באותו יום ממש, בשעות הערב המאוחרות הגיע הצעת שידוך נוספת  וכמו בסיפורים תוך שבוע ב"ה שתינו "לחיים" !!!

אני כותב את המכתב עכשיו אחרי שחזרנו מהבית של המחותנים כדי שעוד רווק לא יפספס את ההזדמנות שמתקרבת בימים אילו ממש בהילולא של ר' יונתן בן עוזיאל, כדי שבעוד בית בקרוב ממש ישמע קול חתן וכלה"

לזכות בשטר השידוכים הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום