לאחר הניצחון: חבר הפרלמנט הגיע להודות בכותל | צפו

‏מאיר חביב נבחר לכהונה נוספת כחבר פרלמנט צרפתי בתום מרוץ צמוד, הציבור החרדי בארץ ובעולם בעל זכות ‏הבחירה נענה לקריאתם של גדולי ישראל שליט"א והצביע למאיר חביב. חביב אמר בכותל המערבי: "אני רוצה להודות לבורא עולם, אני רוצה להודות לכולכם"

יענקי פרבר | חדשות בארץ 20.6.2022 | 12:04

מאיר חביב בכותל | צילום: באדיבות המצלם

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב ניצח אתמול בסיבוב השני בבחירות לפרלמנט הצרפתי - 12 מועמדים נוספים. מדובר בהישג לא מבוטל לאור העובדה שהבחירות בקלפי התקיימו בסיבוב הראשון בחג השבועות, יום טוב שני של גלויות. אמנם אפשרו הצבעה מספר ימים קודם לכן דרך האינטרנט, אך התגלו תקלות רבות ואלפים לא הצליחו להצביע. אתמול כאמור התקיים הסיבוב השני, וחביב ניצח ויכהן בחמש השנים הקרובות כחבר פרלמנט.

 

חביב התמודד בפעם השלישית לתפקיד לאחר שכיהן במשך 9 שנים כנציג הצרפתים המתגוררים במחוז השמיני הכולל את ישראל, איטליה, יוון, טורקיה, קפריסין, מלטה, סן מרטין והוותיקן, ועל משבצת זו התמודד מאיר חביב.

הוא אמר אתמול בכותל המערבי "אני רוצה להודות להקב"ה, אני רוצה להודות לכולם, כל רב ורב על ההשתדלות על העזרה, מה שקרה פה זה היה בלתי אפשרי, בזכות ברכות הרבנים וגדולי התורה, במיוחד שעם ישראל התגייסו, הצלחנו ברוך השם, זה אחריות מאד גדולה, מכל הלב אני מודה לכם".

חבר הפרלמנט מאיר חביב ידוע כחבר פרלמנט לוחמני אשר התגייס אין ספור פעמים במאבקים נגד האנטישמיות בצרפת, ולמען השמירה על היהדות כדי לאפשר שחיטה כשרה נגדה מתנהלת מערכה קשה. כן יזם והוביל את החקירה הפרלמנטרית בצרפת על רצח שרה חלימי הי"ד ומאבקים ציבוריים רבים. בשל דעותיו והקירבה שלו לישראל, הוא אישיות מאוימת בצרפת והוא חי תחת אבטחה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום