הרב מאזוז מגיב לרב יוסף: "מפחדים שבן גביר ייקח קולות מש"ס"

שבוע לאחר המתקפה החריפה של הראשון לציון הגר"י יוסף על הח"כ מסיעת 'הציונות הדתית', מנהיג חרדי-ספרדי בכיר יוצא להגנת בן גביר - וטוען כי אין לעשות את ההקשר בין העלייה להר הבית לבין עשייתו הפוליטית. הרב מאזוז: "המריבות האלה בנינו, מחריבים את העולם" | צפו

יאיר כלפה | חרדים 26.6.2022 | 00:17

הרב מאזוז | צילום: Aharon Krohn/Flash90

הסערה סביב התבטאותו של הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר, שזוכה לתמיכה נרחבת בקרב הקהל החרדי הצעיר, נמשכת, והערב (מוצ"ש) מנהיג ספרדי-חרדי בכיר יוצא להגנתו וטוען כי אין לעשות את ההקשר בין העלייה להר הבית, לעשייתו הפוליטית.

 

הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת כיסא רחמים, שתמך בעבר ביו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית', הגיב בשיעור השבועי להתבטאות של הרב יוסף, ואמר כי "לא כדאי המריבות האלה בנינו, מחריבים את העולם".

"אני תמכתי באיתמר בן גביר, לא בגלל שהוא עולה להר הבית חס וחלילה. אני אמרתי לו פעם 'אל תעלה להר'", סיפר הרב מאזוז. הוא המשיך ופירט, "עכשיו מפחדים שייקח (בן גביר) כמה קולות מ'אגודה' ומש"ס. מה הקשר? אדם שעושה לך טוב למען עם ישראל".

ראש הישיבה הספרדית הגיב גם למחלוקת על העלייה להר. "במיוחד שעליות להר הבית יש פוסקים שמתירים. לא באתי לדבר אם בן גביר נכנס או לא (להר הבית), אלא על כל מי ששומר על ארץ ישראל, הוא נלחם בשבילה", הבהיר לסיום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום