סוף לסיוט הקניות לבית ספר? הכירו את הפתרון הדיגיטלי

מלבד כל מטלות החופש הגדול, האמהות צריכות לנבור בים בלתי נדלה של עפרונות ועטיפות מעורבבות, תינוקות מייבבים ותורות בלתי נגמרים, הכל בשביל לצייד את הילדים המתוקים לבית הספר. האם אפשר אחרת? הכירו את הפתרון של שארפן

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 4.7.2022 | 12:20

קניות לבית הספר | צילום: FREEPIK

אין אמא שתקרא את תיאור הסיטואציה הבאה ולא תהנהן בראשה בהזדהות - חופש גדול, בליל של קייטנות, ים ובריכה שמלווה בהכנות לקראת שנת הלימודים הבאה. אז אחרי שסיימתם להכיר כל חריץ בגן השעשועים השכונתי את מודיעה חגיגית לילדים על בילוי מיוחד ולא שגרתי, אורזת צידה לדרך ויוצאת עם השיירה למסע בחנות לציוד הלימודי. עשרות ילדים עייפים ומיוזעים, אימהות נוברות בים בלתי נדלה של עפרונות ועטיפות מעורבבות, תינוקות מייבבים, תורות בלתי נגמרים, את מתחילה לחשוב שכבר היה עדיף לנסוע לים בפעם שלישית השבוע ולוותר על הבילוי המפוקפק.. כשהסאגה מאחוריך ואת משתרכת הביתה עם שקיות כבדות לעייפה וילדים מנומנמים את מחשבת בראש את כל המוצרים שאזלו או הדגם הספציפי של הילקוט עליו הילדה חלמה ולא היה במלאי ולוקחת נשימה עמוקה לפני היום הבא שיוקדש להשלמת חוסרים.. אבל מה לעשות? התרגלנו, כל שנה שהתסריט חוזר על עצמו ואנחנו עם שיודע לקבל ייסורים בהכנעה וענווה, ממשיך את המורשת עד גואל.

לחצו כאן לפתרון הקניות הדיגיטלי>>>

מסתבר שלפחות בתחום הזה הגואל כבר לגמרי כאן. הכירו את שארפן-אתר הבית שמכיל את כללל מה שצריך בשביל לפתוח את שנת הלימודים הבאה בקלות, בנוחות, במחיר מצוין והכי חשוב- בהזמנה של 5 דקות על הספה מתחת למזגן. נכנסים, גוללים ומשוטטים בהנאה, בוחרים, מזמינים והמשלוח בדרך אליכם- מוכן ליום הראשון של הלימודים.

שארפן הוקם כדי לתת מענה לצורך בציוד לימודי מבלי לצאת מהבית. עידן ההזמנות עד הבית שנכנס לחיינו בשנים האחרונות, תפס תאוצה בשנות הקורונה, והתפרס על פני כל תחומי הצריכה. הגיע הזמן להנות מהיתרונות הגלומים בכך ולחסוך את היציאה המשפחתית המתישה והמיותרת לקנית ציוד לימודי.

האתר של שארפן הוקם מתוך חשיבה רבה על הפרטים הקטנים, הוא בעל חווית משתמש ידידותית ומזמינה ומכיל את כל מה שצריך כדי לחזור ללימודים בחלוקה לקטגוריות בצורה נוחה ונעימה. אם חשבתם שתקבלו בשארפן את אותה סחורה כמו בחנויות, גלילה באתר תפתיע אתכם לגלות שתקבלו הרבה מעבר.. חנות, גדולה ככל שתהיה- יש גבול לכמות הסחורה שתוכל להכיל. בשארפן תהנו ממבחר עצום בכל קטגוריה שאין בנמצא בשום חנות אחרת ברחבי הארץ- למעלה מ- 200 דגמים של ילקוטים ותיקי בית ספר, למעלה מ- 50 סוגי עטיפות, מוצרי יסוד לצד מותגים בשלל הסוגים האהובים על הילדים והמחירים- נגישים, נוחים ושווים לכל כיס.

ואם אתם מאלה שאוהבים להרגיש שיש "מישהו" מאחורי המוצרים, אל דאגה, הצוות של שארפן זמין עבורכם בכל דרך שתבחרו- במענה טלפוני משעות הבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים, במיילים או בואטאפ לכל שאלה או בירור.

אז איך זה עובד? תזמינו את הילדים לבחור את המוצרים האהובים עליהם מעל מסך המחשב או בקטלוג שנשלח במייל 5שלושה עד חמשיה ימים המשלוח בדרך אליכם. שירות המשלוחים של שארפן מגיע לכל עיר בכל רחבי הארץ. עד שתסיימו לחדד את העיפרון- המשלוח כבר בדרך אליכם:)

לחצו כאן לפתרון הקניות הדיגיטלי>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום