"הותקף בדרך לתפילה": רעיית הפצוע משחזרת

כוחות גדולים של משטרה משתתפים בסריקות אחר החשוד באירוע הדקירה סמוך לבני ברק | בית החולים שיבר עדכן כי מצבו של הפצוע מוגדר קשה | רעייתו שחזרה: "בעלי הלך לתפילה בגבעת שמואל, בן אדם עם חזות ערבית בא מולו, הוציא משהו משקית ונתן לו מכות חזקות בראש"

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 5.7.2022 | 09:26

זירת הפיגוע \\ סריקות בבני ברק | צילום: בחדרי חרדים

בית החולים שיבא עדכן כי מצבו של הפצוע מאירוע הדקירה סמוך לבני ברק, המסתמן כפיגוע לאומני, מוגדר קשה. "למרכז לרפואה דחופה בשיבא פונה פצוע בשנות הארבעים לחייו כשהוא סובל מפגיעת ראש. מצבו מוגדר קשה אך יציב והוא בהכרה", מסר בית החולים.

רעייתו של הפצוע, תושב בני ברק, ששוהה בסמוך למיטתו בבית החולים, סיפרה כי בעלה הותקף בזמן שהיה בדרכו לתפילת שחרית. "בעלי הלך לתפילה בגבעת שמואל", סיפרה ל'כאן'. "הוא אמר שכשעלה על הגשר, בן אדם עם חזות ערבית בא מולו, הוציא משהו משקית ונתן לו מכות חזקות בראש. יש לו שלושה שברים".

הזירה בב"ב\\צילום: דוברות השומרים

גם מספר שעות אחרי אירוע הדקירה, טרם נעצר חשוד. במשטרה מתמקדים בעיקר בכיוון המודיעיני ובודקים עשרות מצלמות אבטחה באזור, לצד סריקות רגליות ברחבי העיר. גם צוותים של שב"כ נמצאים בשטח ומסייעים בסריקות.

כוחות גדולים של משטרה משתתפים בסריקות נרחבות ברחבי העיר בני ברק והסביבה אחר החשוד שדקר הולך רגל חרדי, בעת שצעד על גשר גבעת שמואל. ל'בחדרי חרדים' נודע כי המותקף סיפר לשוטרים שהגיעו לזירה, כי אדם בעל חזות ערבית תקף אותו באמצעות חפץ חד - ונמלט לתוך העיר.

בכירי המשטרה שהגיעו לזירה עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות. לטובת הסריקות, מסוק משטרתי הועלה לאוויר וצוותי מג"ב הוקפצו לעיר.

התקרית התרחשה מעט אחרי השעה 05:00. לכוחות ההצלה התקבל דיווח על גבר שהותקף ונפצע כשהלך על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 47 במצב קשה, בהכרה, עם פציעות חודרות.

כוחות משטרה בזירה\\צילום: בחדרי חרדים

ראש הממשלה יאיר לפיד: שולח ברכת החלמה מהירה לפצוע שנדקר הבוקר בבני ברק ומחזק את משפחתו. כוחות הבטחון פועלים לברר את נסיבות הארוע ועושים הכל כדי למנוע פגיעה באזרחים, גם להם אני שולח הבוקר חיזוק, המאמצים שלכם מצילים חיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום