היעלמות מוישי קליינרמן: במשטרה מעדכנים ומזהירים

במשטרת ישראל ממשכים במאמצים לאיתור הנער מוישי קליינרמן שנעדר זה למעלה ממאה ימים. במשטרה גם יוצאים נגד שמועות שמופצות ברשת בנוגע לגורלו של הנער: "מידע שגוי זה עלול לפגוע במשפחתו של הנעדר ובשמו הטוב ללא שום סיבה"

מאיר גלבוע | חדשות בארץ 5.7.2022 | 13:39

החיפושים אחר מוישי קליינרמן, ארכיון | צילום: דוברות המשטרה

מעל מאה ימים עברו מאז שהנער החרדי מוישי קליינרמן נעלם כאילו בלעה אותו האדמה ובמשטרת ישראל ממשיכים כל העת במאמצי החיפוש אחריו, תוך קשר רציף עם משפחתו של הנער שמעודכנת בהתפתחויות.

ברקע שחרורו ממעצר אמש (שני) של החשוד במערבות בגלל "קשיים בחקירה", במשטרה יוצאים למאבק בהנפצות ורסיסי המידע שמתפרסים ומעוררים ספקולציות לגבי מצבו של הנער ואומרים כי "מאז ניתן צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער עולות ומתפרסמות בתקשורת וברשתות החברתיות שמועות ורסיסי מידע שאינם מדויקים בדבר נסיבות היעדרותו. מידע שגוי זה עלול לפגוע במשפחתו של הנעדר ובשמו הטוב ללא שום סיבה".

במשטרה מבקשים להיצמד להנחיות צו איסור הפרסום ומדגישים כי כל פרסום החורג ממנו עלול להוביל לנקיטת צעדים פליליים נגד המפרסם. הם מסבירים כי מטרת הצו שהוצא לבקשת המשטרה היא לאפשר למשטרה למצות את כל כיווני החקירה ומאידך לשמור על כבוד הנעדר ומשפחתו.

החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, שוחרר אמש ממעצר, זאת לאחר שהמשטרה נקלעה לקשיים בחקירתו. החשוד, ששוחרר בתנאים מגבילים, נעצר בשבוע שעבר במסגרת התפתחות בחקירת ההיעלמות, ובית המשפט הטיל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה.

הוריו של מוישי הגיבו על שחרור החשוד: "מצפים ודורשים שהמשטרה תמשיך לפעול למען החזרתו של בנינו הביתה ותפעל באמצעות כל הכלים המקצועיים שעומדים לרשותה למען כך. כבר 100 ימים שמוישי לא בבית ולצערנו עדיין אין קצה חוט משמעותי שיוביל לבשורה".

שלשום, מפקד מחוז ש"י ניצב, עוזי לוי בלווי מפקד מרחב שומרון ומפקד תחנת מודיעין עילית הגיעו לבית המשפחה בכדי לעדכן אותם אודות הפעולות הרבות שהמשטרה מבצעת תוך שימוש באמצעים רבים. "כלל המחוז בהנחיית מפקד המחוז פועלים מסביב לשעון בזירות שונות ועם כלל האמצעים הטכנולוגיים שברשותם, במטרה לאתרו בהקדם".

במשטרה מעדכנים כי עד כה התבצעו סריקות רבות ונרחבות בכל גזרת הר מירון על ידי מאות שוטרים, מתנדבים ויחידות מיוחדות במטרה לאתרו. במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים שנאספו ונותחו במשך זמן רב על ידי אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים למקד חיפושיהם וכל זאת המשטרה מבצעת מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום