במטרה להתחמק מנקודות: תלמידי הישיבה חשודים שהמירו עשרות דו"חות

שני צעירים מארגנטינה הלומדים בישיבות בבני ברק וביתר עילית, נעצרו בחשד שהמירו על שמם דו"חות תנועה של עשרות נהגים - שהיו מעוניינים להתחמק מנקודות החובה | השניים חשודים בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, בית המשפט האריך את מעצרם | גם נהגים שקיבלו את הדו"חות זומנו לחקירה

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 6.7.2022 | 18:12

מעצר  אילוסטרציה | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המשטרה עצרה שני תלמידי ישיבה, אזרחי ארגנטינה הלומדים בישראל, בחשד שהסבו על שמם דו"חות תנועה של עשרות נהגים אחרים. על-פי החשד, השניים, בני 24 ו-19, הלומדים בבני ברק וביתר עילית, ניצלו את מעמדם כבעלי רישיון נהיגה בינלאומי ואת העבודה שאינם צוברים נקודות חובה של משרד התחבורה, זאת תמורת סכומי כסף שקיבלו מהנהגים.

במסגרת החקירה של שנוהלה ביחידה המרכזית של אגף התנועה (ימ"ר את"ן), נעצרו שני החשודים. החקירה הסמויה החלה בשל קבלת מידע מהמרכז לפניות נהגים ארצי (מפנ"א) של אגף התנועה, אשר ממנו עולה כי עשרות נהגים שיקבלו דו"ח תנועה ביקשו להסב את הדו"חות שקיבלו על שמם של החשודים וזאת במטרה להתחמק ולא לציבור את נקודות החובה.

בהתאם להתפתחות בחקירה, זומנו לחקירה פלילית הנהגים שקיבלו את הדו"ח וביקשו להסב אותו על שמם של השניים, בחשד לקבל דבר במרמה, ושוחררו לאחר חקירתם.

שני החשודים העיקרים נעצרו בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ומעצרם הוארך עד ליום חמישי הקרוב, לצורך המשך החקירה. במשטרה חושדים כי שני החשודים היו גובים בתמורה לרישום הדו"ח כפל קנס, בנוסף לתוספת כספית על כל נקודה. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום