הבנק מסביר: זו הסיבה שלא הצלחתם להפקיד בכספומט

תקלה פנימית במערכת התפעולית של בנק הפועלים גרמה לשיבוש בשירות ללקוחות החל מאתמול | בנק הפועלים הודיע כי כתוצאה מאותה תקלה, חלק מפעולות הלקוחות שהתקבלו אתמול לא נקלטו במערכת ויתבצעו באיחור

חזקי ניימן | כלכלי 6.7.2022 | 19:53

כספומט. אילוסטרציה | צילום: Noam Moskowitz/Flash90

החל מאתמול (שלישי) קיימת תקלה טכנית במערכת תפעולית פנימית של הבנק. כתוצאה מכך חלק מפעולות הלקוחות שהתקבלו אתמול לא התבצעו במועדן, מדובר בעיקר בהפקדות שיקים ובפעולות שבוצעו בבנקטים ובמערכת ההפקדות במסרונים אותה מפעיל הבנק.

מבנק הפועלים נמסר כי, "הבנק פועל בכדי לטפל ולהשלים ביצוע של כל הפעולות בהקדם. התקלה הטכנית הינה בטיפול ועל כן ייתכנו שיבושים בהפקדת שיקים בבנקטים."

"הבנק פועל בכדי לטפל ולהשלים ביצוע של כל הפעולות בהקדם. התקלה הטכנית הינה בטיפול ועל כן ייתכנו שיבושים בהפקדת שיקים בבנקטים", הסבירו בבנק הפועלים. עם זיהוי התקלה הודיע על כך הבנק ללקוחותיו באמצעות האפליקציה שלו.

נציין, כי לפני מספר חודשים אירעה תקלה דומה, כאשר מרכז סליקה בנקאי - מס"ב, שמפעיל את התשתית הלאומית להעברות תשלומים במשק הישראלי הודיע הבוקר יחד עם בנק הפועלים על טעות קריטית שהביאה לעיכוב בכל ההעברות שבוצעו מתוך הבנק ללקוחות כל הבנקים האחרון.

לפי ההודעה המשותפת למס"ב ובנק הפועלים, "לא הועבר במהלך הלילה קובץ הזיכויים של ההעברות הבנקאיות שבוצעו מבנק הפועלים לחשבונות של בנקים אחרים". במרכז הסליקה ובבנק בוחנים כעת את הסיבה לתקרית, כאשר לפי כל הממצאים שהתגלו עד כה, נראה כי הדבר נגרם בשל טעות אנוש של אחד הפקידים.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום