ירוץ עם סמוטריץ? בן גביר: "יש אופציות נוספות"

כשבוע לפיזור הכנסת, המגעים בין המפלגות המרכיבות את סיעת 'הציונות הדתית' טרם החל - ויו"ר 'עוצמה יהודית' מבהיר כי הוא מעדיף להמשיך בחיבור, אך מודה שהוא נערך לאופציה שהמגעים ייכשלו | לגבי זהות רשימת מפלגתו: "נפגשים עם לא מעט אנשים, תינתן עדיפות לפעילים"

יאיר כלפה | פוליטי 6.7.2022 | 19:50

איתמר בן גביר | צילום: פלאש 90

חבר הכנסת איתמר בן גביר התייחס היום (רביעי) לעתיד מפלגתו 'עוצמה יהודית', ורמז כי הוא נערך לריצה נפרדת אם המו"מ עם בצלאל סמוטריץ' שבינתיים לא החל - ייכשל.

בהודעה ששלח לפעילי מפלגתו התייחס הח"כ לריצה בבחירות, וסיפר כי הם "עושים מאמץ להמשך החיבור המוצלח עם סמוטריץ', אך במקביל יש גם אופציות נוספות", ציין תוך רמיזה כי הוא נערך לריצה נפרדת.

הוא התייחס גם לאיוש הרשימה, שכרגע כוללת אותו ואת המנכ"ל יצחק וסרלאוף, וציין כי זה "כרגע מוקדם", אך שהם "נפגשים עם לא מעט אנשים, תינתן עדיפות לפעילים מתוך 'עוצמה'".

סקר שהופץ ברשת לפני מעל שבוע בדק את האפשרות לריצה נפרדת של בן גביר, במידה ואחוז החסימה היה יורד, וגם אם הוא יעמוד בראשות 'הציונות הדתית'. עוד נבדק גם היחס של המשיבים לכניסה שלו לקואליציה הבאה.

נציין כי בן גביר התפצל, באופן טכני אומנם, מ'הציונות הדתית' כדי לקבל נציג בוועדת הבחירות, אך אם אכן יחליט לרוץ בנפרד, יחידת המימון שלו שמורה אצלו. הוא מסר בתגובה: "אני עושה כל מאמץ כדי להביא לחיבור עם בצלאל סמוטריץ".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום