הגיבורים של ניו ג'רזי: שוטרים חילצו נהג מרכב בוער | תיעוד דרמטי

שלושה שוטרים בניו ג'רזי ארה"ב, זכו לשבחים רבים וכונו גיבורים לאחר שהצילו אדם שככל הנראה היה מחוסר הכרה מרכב בוער. האיש לא יכול היה לצאת בגלל בעיה חשמלית בדלת המכונית. השוטרים לא הצליחו להוציא אותו מהצד של הנהג בגלל הלהבות. צפו

יענקי פרבר | חדשות בעולם 7.7.2022 | 09:21

רגע החילוץ | צילום: צילום מסך

שלושה שוטרים ברידג'פילד פארק, ניו ג'רזי ארה"ב, זכו לשבחים רבים בתקשורת וברשתות החברתיות, הם כונו 'גיבורים' לאחר שהצילו אדם שככל הנראה היה מחוסר הכרה מרכב בוער ביום שבת האחרון. מצילומי מצלמת הגוף של אחד השוטרים, נראים רגעים דרמטיים מהאירוע, השוטרים ממהרים לרכב, שעל פי הדיווחים עלה באש לאחר תקלה שלא ברור ממה נבעה.

 

משלא הצליח לפתוח את דלת המכונית, השוטר השתמש בפנס כדי לפרוץ את החלון בצד הנוסע הקדמי, השוטרים החלו למשוך את האיש החוצה דרך החלון בדיוק כשהלהבות החלו לכלות את פנים הרכב. על פי הדיווח באתר Lakewood Alerts הגבר לא סבל מפציעות ושוחרר לאחר בדיקה וטיפול שקיבל במקום.

המשטרה מסרה כי האיש לא יכול היה לצאת בגלל בעיה חשמלית בדלת המכונית. וכי השוטרים לא הצליחו להוציא אותו מהצד של הנהג בגלל הלהבות. הם השתמשו במטפים כדי לכבות את האש, מה שנתן להם מספיק זמן למשוך אותו מהחלון בצד הנוסע.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום