הכאוס בנתב"ג: האם 30 אלף כרטיסי יבוטלו

אתמול עברו בנתב"ג 64 אלף איש, שרובם ככולם חוו על בשרם את הכאוס שיימשך אולי אל תוך הקיץ ועונת החופשות בחו"ל שתתגבר באזור חודש אוגוסט. מזוודות נחתו אחרי שבעליהן התייאשו ונסעו לבתיהם | וגם, חשש ב'אל על' שתאלץ לבטל 30 אלף כרטיסי טיסה

קובי עוזיאלי | רכב ותחבורה 7.7.2022 | 11:22

מזוודות שממתינות בנתב"ג | צילום: מתוך הטוויטר של עינב קרנר

הכאוס בנתב"ג נמשך גם אתמול (רביעי) כאשר מעל 64 אלף איש עברו בו. מסתבר כי למרות הסאגה שגרמה לישראלים רבים לדחות אולי את חופשתם השנתית ביולי-אוגוסט עד שהשדה ישוב לפעול כראוי וללא תקלות וסיכונים. 

לפי הדיווח של כתבת התעופה עינב קרנר בגלי צה"ל, בניסיון להתמודד עם המחסור בכוח האדם, רשות שדות התעופה החליטה לתמרץ עובדים חדשים בנתב"ג ובמעברי הגבול ב-30 מיליון שקלים.

 

צילום: מתוך הטוויטר של עינב קרנר

למרות זאת, גם אתמול נראה שחברות התעופה לא הצליחו לעלות את כל המזוודות לפני שובן ארצה עקב מחסור בכוח אדם והתוצאה היא שהמזוודות מגיעות באיחור של יום לכל הפחות וקשה לאתר את הנוסעים אליהן הן שייכות.

בינתיים נראים ניצנים של סוף לשביתה האיטלקית בחברת 'אל על'. אמנם לפי הדיווח של כתב התעופה שרון עידן ב'כאן 11' נרשמה התקדמות במו"מ בין ההנהלה לטייסים, אולם אתגר חדש בפתח והוא 30 אלף כרטיסים שנמכרו לטיסות במטוסי 'בואינג 777' מבלי שהטייסים עברו הכשרה מתאימה - מה שמאיים על ביטול הטיסות.

לצד זאת דווח השבוע כי בכירים בחברות התעופה מאותתים שלא יהיה מנוס מלעלות עוד את מחירי הטיסות בכ-10% בשל העלייה במחירי הדלק. המסקנה היא שצפויה התייקרות במחירי הטיסות שממילא יקרות מאוד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום