באופן חריג: גוגל מבקשת מכם לבצע עדכון קריטי

גוגל שחררה עדכון גרסה לדפדפן כרום מבלי להודיע על כך מראש. הם מבקשים להתקין אותה ולמנוע בכך פרצת אבטחה חמורה | בחברה לא חשפו את הפרטים של הפרצה והאם היא נוצלה, שכן החשש שהאקרים ותוקפים ישתמשו בה במחשבים שטרם עודכנו

חזקי ניימן | טכנולוגיה 7.7.2022 | 11:41

אילוסטרציה | צילום: pixabay

ענקית הטכנולוגיה גוגל, שחררה השבוע עדכון אבטחה קריטי לדפדפן כרום הפופולרי שלה למערכת ההפעלה Windows (ווינדוס), המעדכן את הדפדפן לגרסה 103.0.5060.114. זאת, על מנת לסגור פרצה במנוע ה-Java Script של הדפדפן. הפרצה מגיעה עם דירוג חומרה גבוה ועשויה להשפיע על יותר מ-3 מיליארד משתמשים ברחבי העולם.

העדכון הקריטי מונע למעשה ארבע חולשות, בהן גם פרצת 'יום אפס' חדשה - כינוי לשימוש בפרצת אבטחה שלא הייתה ידועה עד כה - על ידי תוקפים שונים. ההמלצה של גוגל היא לעדכן את הדפדפן באופן ידני בהגדרות, ולא לחכות לעדכון אוטומטי.

גוגל שחררה את גרסה 103 של כרום לפני כשבועיים והביאה עמה תיקונים שונים וגם שני : מגנון הצגת תמונה שמציע פעילות טעינה מראש כדי לזרז את התצוגה ואת קצב העלייה של דפי האינטרנט, ומגנון נוסף שמאפשר לאפליקציות רשת גישה לגופנים המותקנים במערכת ההפעלה.

אז איך מעדכנים גרסה בדפדפן? הפעולות הם פשוטות. לחצו על כפתור התפריט (שלוש נקודות) ליד תמונת הפרופיל, לאחר מכן לחצו על "עזרה" ולאחר מכן הקליקו על "מידע על Google Chrome". אם קיים עדכון זמין - הוא יתבצע באופן אוטומטי ומה שיידרש מכם לאחר התהליך הוא הפעלה מחדש של הדפדפן. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום