שיבושים בוויז: נוסעים מדווחים על תקלה באפליקציה

אלפי גולשים מדווחים על תקלה בשירות אפליקציית הניווט הפופולרית ווייז, וכי לא ניתן להתחבר לשירותי הגלישה והג'י.פי.אס באפליקציה וניסיונות להתחיל בנסיעה נתקלות בהודעת שגיאה | מחברת וויז טרם הגיבו או אישרו את התקלה 

חזקי ניימן | טכנולוגיה 7.7.2022 | 16:14

התקלה בוויז | צילום: דיווחי גולשים

אלפי גולשים ישראלים מדווחים על תקלות באפליקציית הניווט הפופולרית, Waze. לטענתם היא מפסיקה לנווט ולא מצליחה להתחבר ללוויינים, כשהיא רושמת הודעת שגיאה. נציין כי לא מדובר בבעיות קליטה אלא בעיה אך ורק באפליקציית הניווט. ניסיונות לנווט באמצעות תוכנות אחרות עלו בהצלחה. 

מחברת 'וויז' לא נמסרה תגובה או אישור לקיום התקלה.

התקלה בוויז כפי שנראתה אצל הגולשים

בעבר דיווחנו ב'בחדר חרדים' כי מידי תקופה צצות ועולות באגים בממשק של אפליקציית הניווט הפופולרית, ומקשה על ציבור הנהגים שנשארים חסרי אונים. הבעיה הנפוצה היא ה"אין קליטת GPS" ושלא ניתן לקבוע מיקום, או לחילופין קושי באיתור יעדים באמצעות המערכת וכו' בעיה נוספת שנפוצה לאחרונה, משתמשים שעדכנו את הגרסה האחרונה בחנות האפליקציות דיווחו כי לא ניתן לראות את מועד ההגעה וכן את הזמן המשוער שהדרך לוקחת עד להגעה אל היעד, דבר שהשאיר את המשתמשים חסרי אונים אל מול הבאג הדי טרי שנכנס אחר כבוד למערך התקלות של האפליקציה.

תופתעו, אך יש לכך פתרון והוא די פשוט. כל מה שאתם צריכים הוא להפעיל את הוויז ולבחור את יעד הנסיעה, במקביל אתם נכנסים להגדרות המכשיר - חיבורים - רשתות תקשורת סלולרית - מצב רשת - אתם מקישים על מצב רשת 3g/2g ומיד לאחר מכן מחזירים למצב הקודם - LTE, כנסו חזרה לוויז ותופתעו לגלות שהתקלה נפתרה. חשוב לציין שהיא תקפה לנסיעה אחת ותאלצו לעשות זאת בכל פעם שתבחרו יעד נסיעה חדש.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום